Připraven na novou výzvu? Pojď k nám

Nové posily v pražském Social týmu – přivítejte Veroniku, Evu a Honzu

Přinášet stále nové nápady, být pečliví ve statistikách a nabízet dechberoucí strategie bude pro náš social tým zase o něco jednodušší. Nemůže za to kouzelný lektvar ani to, že nás naše práce prostě baví, ale nová trojice statečných, kterou jsme u nás přivítali. Je mezi nimi fotografka, vyznavačka hardcorových koncertů a fanoušek všeho, před co můžete dát označení brak – Veronika Augustová, Eva Došková a Jan Studnička.

Zleva-Veronika Augustová, Jan Studnička a Eva Došková

 

Veronika, Honza a Eva – nové posily v TRIADu

A co je o nich dobré vědět?

Veronika Augustová, Social Media Strategist

Posila TRIAD social media týmu přichází z pozice Social Media Manager, kterou zastávala ve společnosti Socialsharks. Mezi její nejzajímavější projekty patří nastavení FB strategie pro síť drogérií TETA či správa sociálních profilů společnosti LMC orientované na výkon. Kromě toho se také specializovala na Community Management. V Donské 9 se Verča bude starat o Velkopopovického Kozla, Kingswood a Frisco.

Co dělám, když nedělám:

„Když nesedím za počítačem, tak mě nejspíš najdete s nosem v knížkách, v kuchyni u trouby, na hardcorovym koncertě nebo někde v přírodě. Občas si jdu ráda zaběhat nebo projet na kole,“ řekla o sobě Veronika.

Eva Došková, Content and Media Strategy Lead

Eva k nám přichází z agentury Bubble, kde působila od samotného počátku firmy. Za své největší „zářezy“ považuje práci na social media pro společnosti jako Jan Becher – Pernod Ricard, KMV, Bosch, či ŠKODA AUTO, a prvenství v soutěži mladých kreativců Young Lions 2015 v kategorii Cyber. V TRIADu posilnila tým, který se stará o Pilsner Urquell, IKEA a Jihlavanku.

Co dělám, když nedělám:

„Když zrovna neřeším strategie a parádní obsah pro  naše klienty, potkáte mě nejspíš někde venku, na cestách, za plotnou, nebo za foťákem,“ prozradila na sebe Eva.

            Vítězná práce z posledních Young Lions

Jan Studnička, junior Social Media Specialist

Ještě než Honzovy kroky zamířily do TRIADU, dělal podle svých slov na hromadě věcí. Jeho práce a správná dávka smyslu pro humor je vidět na článcích v časopisu ČILICHILI. V TRIADu Honza „naskočil“ ke značkám z portfolia společnosti Reckitt Benckiser a adidas.

Co dělám, když nedělám:

„Rád poslouchám hudbu, hlavně rock’n’roll, metal, hiphop… Miluju popkulturu, brakové filmy, brakové knihy, komiksy, videohry, sitcomy, všechno o čem se nikdy nebudou naše děti učit,“ řekl Honza.

Šikovní lidi patří do TRIADu

Hledáme k nám do Triadu marketingem protřelého account managera, který dokáže zachovat klidnou hlavu i celý tým a vyřešit všechny problémy reklamního světa. Více o pozici najdeš tady .