Připraven na novou výzvu? Pojď k nám

S Kingswoodem hledáme ta nej pikniková místa v ČR

Pro značku ciderů Kingswood jsme na letošní léto připravili „putovní“ kampaň s názvem #piknikujeme. Cílem je najít ta nejlepší pikniková místa, a to nejen v České republice, ale i v zahraničí. Stejně jako loni při akci „Den nepřečtených knih“ jsme letos pozvali ke spolupráci internetové knihkupectví Martinus.cz.

O čem to celé je? Začátkem července jsme 25 vybraným influencerům a bloggerům rozeslali piknikové koše plné dobrot a knih. Každý košík má své specifické jméno, které je zvoleno podle jedné z odrůd jablek. Jakmile se dočasný majitel košíku přihlásí pomocí instagramu a hashtagů #piknikujeme #kosJMENO, je jeho pozice společně s fotografií zanesena do piknikové mapy na www.kingswood.cz/piknikujeme. O košík se pak může kdokoliv přihlásit a poslat ho tak dál na cesty.

„Léto, Kingswood a piknik je rovnice, která do sebe skvěle zapadá a funguje jak dobře namazaná bageta. Piknik je skvělá věc, při které můžete zažít spoustu zábavy s přáteli nebo si třeba užít romantické odpoledne. Často se však potýkáme s tím, že nevíme, kam vyrazit. Doufám, že se toto díky #piknikujeme košíkům změní a najdeme dostatek krásných míst,“ řekl Brand Manager Paul Reason z Kingswoodu.

Celá aktivace probíhá hlavně na instagramovém účtu Kingswoodu, který promujeme také na facebookové stránce značky.

Šikovní lidi patří do TRIADu

Hledáme k nám do Triadu marketingem protřelého account managera, který dokáže zachovat klidnou hlavu i celý tým a vyřešit všechny problémy reklamního světa. Více o pozici najdeš tady .

Arťák a copík, co nechtějí do agentury!

Toužíme po dvou osobnostech, které nechtějí do agentury.

Chtějí do Triadu

Proč to tak mají?

  • snaží se jít po podstatě a neřeší, co se hodí nebo nehodí
  • baví je řešit věci, které nikdy neřešili
  • nebojí se mluvit k lidem a bouchnout do stolu, když je to potřeba
  • nápady se jim v hlavě rojí jako houby po dešti, ale jsou schopni je ukočírovat
  • umí své nápady skvěle vyjádřit buď v grafických programech nebo textovém dokumentu + jako bonus jakýmkoliv jiným způsobem (pohybem, hlasem, pantomimicky, skrze hudbu...)
  • nebaví je dělat věci bez vtipu nebo nápadu
  • v reklamním prostředí už se nějakou dobu pohybují, ale zatím nenašli tu pravou
  • zajímají se o celý svět a dívají se na věci v kontextu
  • svoji energii chtějí investovat na úrodnou půdu
  • vědí, že nemají vždycky pravdu a jsou s tím úplně v pohodě

Chceme takové osobnosti do Triadu.

👇🏾👇🏾

Ideamaker & Copywriter

Graphic designer & Art director

🤞🏼🤞🏼

Dej o sobě vědět, chceme tě vidět, slyšet a poznat! A ty to chceš zažít. 💚