Připraven na novou výzvu? Pojď k nám

Kreativní rock’n’rollová kapela hraje za TRIAD

TRIAD před Vánocemi začal zastupovat novou čtyřčlennou kreativní kapelu. Vzhledem k tomu, že se jedná o vycházející hvězdy současné česko-slovenské tvůrčí scény, museli jsme tuto novinku držet pod pokličkou, abychom nevyvolali neřízenou davovou psychózu. Nicméně si myslíme, že teď už jste na tuto informaci připraveni a kluci ten nápor nadcházející slávy zvládnou. O čem je řeč? O pořádném syrovém rock’n’rollu, který je připravený rozvířit české reklamní vody. Kapela ve složení Juraj Meszároš, Michal Pivarči (ideamakers), Jiří Viktora a Martin Švach (copywriteři) bude hrát do noty několika našim klientům a způsobovat bezesné noci mnoha dívkám a ženám různých věkových kategorií. My vám přinášíme krátký rozhovor, ve kterém jsme se kluků zeptali na víc, než jste mysleli a možná i na víc, než jste chtěli.

boyz

Jak se stalo, že jste se rozhodli pro život kreativce? Kdy se vám v hlavě zrodil nápad jít zrovna touhle nejistou cestou ke slávě?

Juraj: Práca v reklame ma začala zaujímať uź počas štúdia na VŠVU v Bratislave, kedže ponúka trochu iný flow tvorenia ako na akademickej pôde. Už to bude zopár rokov a myslím, že vo fungújúcom, progresívnom prostredí a pri odvážnom klientovi s dajú tieto dva svety pekne skombinovať.

Jiří: Já jsem si uvědomil, že mi k práci stačí jen papír a tužka. Teda hodně papírů a hodně tužek. A pak už to šlo tak nějak samo.

Michal: Já v obore pracujem cca 3 roky a to, že by pre mňa mohla viesť cesta „tadeto“ som si uvedomil vlastně počas môjho prvého dňa v reklamke.

Martin: Já jsem to věděl odjakživa.

490A6151

Co vás na té práci nejvíce těší?

Martin: Ten pocit, když „to“ vymyslím a následně propuknu v hurónský smích. Který dusím v sobě.

Jiří: Já to mám stejně. Je to, když vymyslíme něco krásného, z čeho mají radost naši klienti i jejich fanoušci. I my.

Michal: Bavia ma inšpiratívni a správne “ujetí” ľudia, ktorých zvykne reklamka priťahovať. Baví ma možnosť s nimi niečo tvoriť, nechať sa nimi inšpirovať, či sa od nich čosi skvelého naučiť. A mimo iného je to dennodený prídel smiechu – to proste chceš!

Juraj: Možnosť zhmotnovať idey a nápady a hladať k nim zaujímavú exekúciu. Prakticky každá práca, čo naberie reálne kontúry, ma teší, rovnako aj tá, ktorá skončí v šúflíku, neskôr či skôr sa dá totiž dobre zrecyklovať.

490A6161

Představte si, že by vám práce kreativce nebo copywritera nevyšla. Co byste dělali místo toho?

Martin: Loutkové divadlo nebo pouťové kejklířství.

Juraj: Snažil by som sa skamarádit s ľudmi v Triade, aby som sa sem dostal.

Michal: Asi by som sa dobrovoľne stratil niekde v horách, liepal sa po končiaroch, kŕmil korienkami, fotil tú nádheru a výsledky feedbackoval s kamzíkmi – no a občas by som zišiel do doliny na drink a poriadne temnú elektroniku.

Jiří: Šel bych se zrovna kouknout, jestli v TRIADu nemají volnou židli. A měl bych štěstí – prý mají!

490A6154

Zveřejněním tohoto článku se dost pravděpodobně stanete ještě o něco slavnější. S tím se pojí i vznik širší fanouškovské základny. Popište vašim budoucím obdivovatelkám, jak podle vás vypadá ideální holka.

Jiří: Na Mimibazaru jsem kdysi četl, že být ideální je nuda. Něco na tom bude.

Martin: Měla by se dostat alespoň do finale Český Miss. 🙂

Michal: Má chachacharizmu – to znamená vtip a origoš štýl, žiariace oči a OBSAH, ktorý musíš hltať dookola. Každá druhá kapitola skrýva tajomstvo a môžeš ju celú súdiť aj podľa obalu:) V skratke – ideálna slečna je tá, do ktorej som sa už začítal. 🙂

Juraj: Sebavedomo pokorná, trpezlivo spontánna. Iskra v očiach, jamky v lícach. Nad 180 cm je to už výzva, hruď ideálne na strnisko. Šperky a kerky potešia.

490A6149

 

 

 

 

Šikovní lidi patří do TRIADu

Hledáme k nám do Triadu marketingem protřelého account managera, který dokáže zachovat klidnou hlavu i celý tým a vyřešit všechny problémy reklamního světa. Více o pozici najdeš tady .

Arťák a copík, co nechtějí do agentury!

Toužíme po dvou osobnostech, které nechtějí do agentury.

Chtějí do Triadu

Proč to tak mají?

  • snaží se jít po podstatě a neřeší, co se hodí nebo nehodí
  • baví je řešit věci, které nikdy neřešili
  • nebojí se mluvit k lidem a bouchnout do stolu, když je to potřeba
  • nápady se jim v hlavě rojí jako houby po dešti, ale jsou schopni je ukočírovat
  • umí své nápady skvěle vyjádřit buď v grafických programech nebo textovém dokumentu + jako bonus jakýmkoliv jiným způsobem (pohybem, hlasem, pantomimicky, skrze hudbu...)
  • nebaví je dělat věci bez vtipu nebo nápadu
  • v reklamním prostředí už se nějakou dobu pohybují, ale zatím nenašli tu pravou
  • zajímají se o celý svět a dívají se na věci v kontextu
  • svoji energii chtějí investovat na úrodnou půdu
  • vědí, že nemají vždycky pravdu a jsou s tím úplně v pohodě

Chceme takové osobnosti do Triadu.

👇🏾👇🏾

Ideamaker & Copywriter

Graphic designer & Art director

🤞🏼🤞🏼

Dej o sobě vědět, chceme tě vidět, slyšet a poznat! A ty to chceš zažít. 💚