Připraven na novou výzvu? Pojď k nám

WebExpo 2014: Jaké bylo a co mi z něj zůstalo v hlavě?

Letošní ročník WebExpa českým webovým profesionálům naservíroval  vyváženou porci témat, která hýbou online světem. Tu trochu UX, tu tipy jak na webovou analytiku, big data, malé startupy a navrch trošku toho koření, které letos obstaral senzační Lukáš Pitter. Ale o tom později.

Ačkoliv jsem se snažila oběhnout co nejvíce přednášek, hranice mého fyzična jsou stále omezené časem a prostorem. Z vystoupení, která jsem stihla, mi v hlavě utkvěla tři:

 

Yonathan Dominitz z kreativní agentury Mindscapes

Yonathan Dominitz prý kreativcům otevírá hlavy. Jakkoliv děsivě to zní, nehledejte za ním nic jiného než odvážné tvrzení, že kreativita se dá naučit. Yonathan Dominitz nechal posluchače nahlédnout pod pokličku inovativních postupů, které používají autoři kampaní oceněných v Cannes. V jejich smýšlení lze najít opakující se schémata, která Dominitz demonstroval na konkrétních příkladech. #mustsee pro kreativce

Zdeněk Lanc z České televize

Zajímá vás, jak bude televize vypadat za pár let? Bude líp! Poctivě připravená prezentace člověka, který se pohybuje přímo u zdroje, dala lidem v sále naději, že za pár let nebudou muset zápasit s ovladači ani s aplikacemi ve smart TV. #mustsee pro všechny, kdo štelují televizi maminkám a babičkám.

Lukáš Pitter z 2FRESH

Z tohoto vystoupení mrazilo v zádech. Pitter, zajisté bývalý člen středoškolského dramatického kroužku, otevírá zajímavé téma o smyslu tendrů v rámci českého marketingu. Ty podle něj zabíjí morálku zaměstnanců agentur. A pár lidem v sále málem uletěla hlava od samého přikyvování. Mimoto, byla pornosmyčka na plátně Světozoru za Pitterovými zády určitě nejsdílenějším obrázkem konference. #mustsee pro agentury

Pokud jste nenavštívili konferenci a nemáte přístup k přednáškám, můžete si všechny řečníky z letošního i minulých ročníků prohlédnout po zaplacení členského příspěvku tady: webexpo.cz/membership

Šikovní lidi patří do TRIADu

Hledáme k nám do Triadu marketingem protřelého account managera, který dokáže zachovat klidnou hlavu i celý tým a vyřešit všechny problémy reklamního světa. Více o pozici najdeš tady .

Připraven na novou výzvu?
Hledáme tě!
Pojď k nám