| Eva Pavlová
WebExpo 2014: Jaké bylo a co mi z něj zůstalo v hlavě?
Letošní ročník WebExpa českým webovým profesionálům naservíroval vyváženou porci témat, která hýbou online světem. Tu trochu UX, tu tipy jak na webovou analytiku, big data, malé startupy a navrch trošku toho koření, které letos obstaral senzační Lukáš Pitter. Ale o tom později.
Ačkoliv jsem se snažila oběhnout co nejvíce přednášek, hranice mého fyzična jsou stále omezené časem a prostorem. Z vystoupení, která jsem stihla, mi v hlavě utkvěla tři:
Yonathan Dominitz z kreativní agentury Mindscapes
Yonathan Dominitz prý kreativcům otevírá hlavy. Jakkoliv děsivě to zní, nehledejte za ním nic jiného než odvážné tvrzení, že kreativita se dá naučit. Yonathan Dominitz nechal posluchače nahlédnout pod pokličku inovativních postupů, které používají autoři kampaní oceněných v Cannes. V jejich smýšlení lze najít opakující se schémata, která Dominitz demonstroval na konkrétních příkladech. #mustsee pro kreativce
Zdeněk Lanc z České televize
Zajímá vás, jak bude televize vypadat za pár let? Bude líp! Poctivě připravená prezentace člověka, který se pohybuje přímo u zdroje, dala lidem v sále naději, že za pár let nebudou muset zápasit s ovladači ani s aplikacemi ve smart TV. #mustsee pro všechny, kdo štelují televizi maminkám a babičkám.
Lukáš Pitter z 2FRESH
Z tohoto vystoupení mrazilo v zádech. Pitter, zajisté bývalý člen středoškolského dramatického kroužku, otevírá zajímavé téma o smyslu tendrů v rámci českého marketingu. Ty podle něj zabíjí morálku zaměstnanců agentur. A pár lidem v sále málem uletěla hlava od samého přikyvování. Mimoto, byla pornosmyčka na plátně Světozoru za Pitterovými zády určitě nejsdílenějším obrázkem konference. #mustsee pro agentury
Pokud jste nenavštívili konferenci a nemáte přístup k přednáškám, můžete si všechny řečníky z letošního i minulých ročníků prohlédnout po zaplacení členského příspěvku tady: webexpo.cz/membership
Šikovní lidi patří do TRIADu
Momentálně nikoho nehledáme, ale kdo ví. Pokud si myslíš, že do TRIADu patříš, napiš nám a kdo ví, třeba se něco objeví.