| Eva Pavlová
6 největších pecek z Reklamožroutů 2013
Pět hodin těch nejlepších reklam, pět hodin nejdůmyslněji „navoněné zdechliny“ – show, z které český Social media tým vybral ty nejlepší kousky. Co nás nejvíc dojalo? Proč si Adam musel zakrývat oči? A jak jsme se nasmáli, se dočtete v našem Top výběru z Noci reklamožroutů 2013.
Největší kulturní rozdíly? Ať už se jedná o japonské lolitky, které mají místo prsou nalepené obrovské umělé mrkající řasy nebo skupina Indek, která v reji barev pěje ódu na prací prášek, v reklamách ze zemí napříč Asií se beze zpěvu neobejdete. Nás nejvíce dostaly arabské vložky:
Always: Check Check.
Autor výše parafrázovaného citátu o navoněné zdechlině Oliviero Toscani většinou přichází s kampaněmi, které mnohým cvičí se žlučníkem. Italský řetězec Benetton emoce prostě umí. Jejich spot Unhate u nás vyhrál nejjímavější spot večera.
United Colors of Benetton: UnHate
Největší umělecký počin má na svědomí maďarský vývozní artikl číslo jedna Unicum, respektive agentura Vertigo Digital, která natočila parádní černobílý urban sport spot. Jen nám prosím prozraďte, o čem ten Maďar na konci mluví?
Unicum: Sportutca
Kde naopak vůbec nevadilo, že hlavní aktérce reklamy nerozumíme ani slovo, byla reklama na rádio Virgin. To vsadilo ve svém spotu na bandu jalových puberťáků a rozběsněnou máti. Za nás největší nostalgie. Ach.
Virgin radio: Louder is Better
Největší peklo? Asi 20 spotů na pánské spodní prádlo od Aussie Bum. Heterosexuální diváci v sále trpí. Adam si zakrývá oči a křičí: „Nééé.“
Aussie Bum: PocketJockit.
Najít tvář (a hlas) pro produkt je v reklamě klíčové. Nizozemská navigace TomTom si našla Darth Vadera. Co je víc? (nutno dodat, že existuje i verze s Yodou)
ToTom: Darth Vader recording GPS
Z reklam, které mířily na ženské publikum nejvíce oku a uchu lahodila reklama na parfém J’adore. Reklama, která oslovila příběhem s nejlepší pointou.
Dior: Charlize Theron for J’adore.
Šikovní lidi patří do TRIADu
Momentálně nikoho nehledáme, ale kdo ví. Pokud si myslíš, že do TRIADu patříš, napiš nám a kdo ví, třeba se něco objeví.