Připraven na novou výzvu? Pojď k nám

Co je to parallax scrolling?

Jde o techniku při vytváření grafiky, kdy se obrázky pozadí pohybují před kamerou pomaleji, než objekty v popředí. Díky tomu má scéna iluzi větší hloubky.

Parallax scrolling není ničím novým. Bylo to používáno už v rámci tradiční animace v r. 1940, populární se stalo díky arkádě Moon Patrol.

I přes svůj relativně vysoký věk se tato technika dostala do arzenálu web designerů teprve nedávno. V praxi je možné ji najít při využívání scrollování na stránkách. Využívá několik vrstev, které se hýbou různou rychlostí nezávisle na sobě. Tím vzniká dojem prostoru. A i výjimečný zážitek z browsování.

Parallax scrolling je jednoduchým řešení, jak vytvořené scéně dodat hloubku a intenzívnější feeling. Weby, které využívají tuto technologii, dokáží návštěvníka vtáhnout do toho, co se na stránce děje. Protože díky parallaxu máte pocit, že se cosi děje J.

Prohlédněte si například parallax stránku, kterou jsme vytvořili pro Greenway.

Nebo si můžete trošku poskrolovat tu:

http://www.evanshalshaw.com/bondcars/index.html

http://www.soleilnoir.net/believein/#/start

http://lostworldsfairs.com/atlantis/

http://graphicnovel-hybrid4.peugeot.com/start.html

Šikovní lidi patří do TRIADu

Hledáme k nám do Triadu marketingem protřelého account managera, který dokáže zachovat klidnou hlavu i celý tým a vyřešit všechny problémy reklamního světa. Více o pozici najdeš tady .

Arťák a copík, co nechtějí do agentury!

Toužíme po dvou osobnostech, které nechtějí do agentury.

Chtějí do Triadu

Proč to tak mají?

  • snaží se jít po podstatě a neřeší, co se hodí nebo nehodí
  • baví je řešit věci, které nikdy neřešili
  • nebojí se mluvit k lidem a bouchnout do stolu, když je to potřeba
  • nápady se jim v hlavě rojí jako houby po dešti, ale jsou schopni je ukočírovat
  • umí své nápady skvěle vyjádřit buď v grafických programech nebo textovém dokumentu + jako bonus jakýmkoliv jiným způsobem (pohybem, hlasem, pantomimicky, skrze hudbu...)
  • nebaví je dělat věci bez vtipu nebo nápadu
  • v reklamním prostředí už se nějakou dobu pohybují, ale zatím nenašli tu pravou
  • zajímají se o celý svět a dívají se na věci v kontextu
  • svoji energii chtějí investovat na úrodnou půdu
  • vědí, že nemají vždycky pravdu a jsou s tím úplně v pohodě

Chceme takové osobnosti do Triadu.

👇🏾👇🏾

Ideamaker & Copywriter

Graphic designer & Art director

🤞🏼🤞🏼

Dej o sobě vědět, chceme tě vidět, slyšet a poznat! A ty to chceš zažít. 💚