Připraven na novou výzvu? Pojď k nám

Messenger jako zákaznická podpora? Proč ne!

LinkedIn hlásí velké změny

Mobilní verze sociální sítě LinkedIn se dočkala kompletního faceliftu. V nejnovějším updatu si rychle zvyknete na čistý design, a to možná i proto, že síť se vizuálně hodně přiblížila Facebooku. Inspirace úspěšnější sociální sítí jde vidět zejména v sekci soukromých zpráv, kde nyní dokonce najdete stickerky. Kromě redesignu síť vylepšila vyhledávání, které je teď údajně o 300 % rychlejší.

Ke změnám síť přichází po testování nových funkcionalit v rámci přidružených aplikací (LinkedIn má kromě své vlajkové aplikace ještě mobilní aplikace Job Search, Connected a Pulse).

Další novinky za uplynulý týden:

Facebook Messenger můžete plnohodnotně používat jako nástroj zákaznické podpory. Kromě toho, že Messenger lze nyní inkorporovat na firemní web, nabízí nová aktualizace prostřednictvím Pluginu lepší synchronizaci webu s firemní Facebook Page (nejvíce práce vám ušetří synchronizace facebookových událostí).

Facebook Live (aka FB Periscope) hlásí dostupnost i pro smrtelníky.

Oči social media manažerů se prosebně ohlíží k beta testování správcovství více účtů na Instagramu. A já taky hlasuji pro.

Šikovní lidi patří do TRIADu

Momentálně nikoho nehledáme, ale kdo ví. Pokud si myslíš, že do TRIADu patříš, napiš nám a kdo ví, třeba se něco objeví.