| Eva Pavlová
Messenger jako zákaznická podpora? Proč ne!
LinkedIn hlásí velké změny
Mobilní verze sociální sítě LinkedIn se dočkala kompletního faceliftu. V nejnovějším updatu si rychle zvyknete na čistý design, a to možná i proto, že síť se vizuálně hodně přiblížila Facebooku. Inspirace úspěšnější sociální sítí jde vidět zejména v sekci soukromých zpráv, kde nyní dokonce najdete stickerky. Kromě redesignu síť vylepšila vyhledávání, které je teď údajně o 300 % rychlejší.
Ke změnám síť přichází po testování nových funkcionalit v rámci přidružených aplikací (LinkedIn má kromě své vlajkové aplikace ještě mobilní aplikace Job Search, Connected a Pulse).
Další novinky za uplynulý týden:
Facebook Messenger můžete plnohodnotně používat jako nástroj zákaznické podpory. Kromě toho, že Messenger lze nyní inkorporovat na firemní web, nabízí nová aktualizace prostřednictvím Pluginu lepší synchronizaci webu s firemní Facebook Page (nejvíce práce vám ušetří synchronizace facebookových událostí).
Facebook Live (aka FB Periscope) hlásí dostupnost i pro smrtelníky.
Oči social media manažerů se prosebně ohlíží k beta testování správcovství více účtů na Instagramu. A já taky hlasuji pro.
Šikovní lidi patří do TRIADu
Momentálně nikoho nehledáme, ale kdo ví. Pokud si myslíš, že do TRIADu patříš, napiš nám a kdo ví, třeba se něco objeví.