Připraven na novou výzvu? Pojď k nám

Jak jsme si mysleli, že učíme robota Karla lásce a on přitom učil lásce (k reklamě) nás

Aneb pohled do zákulisí vzniku a výroby robota.
Dělat Kofolu není jen tak. Snad každý kreativec, co ji nikdy nedělal, by to jednou chtěl zkusit. A každý, kdo už to zkusil, vám řekne, že to je teda pěkná makačka. Je. 🙂 A taky důvod, proč máme tuhle nevděčnou brandži tak rádi.
Totiž dělat jakýkoliv lovebrand je pěkná makačka. Nejenom fyzická, ale hlavně psychická.

  • Před váma to pravděpodobně už hodněkrát někdo udělal fakt dobře (taky proto ten lovebrand), takže je spousta příkladů, s kterými se můžete srovnávat.
  • Všichni v okolí navíc vědí nejlíp, jak se to má dělat („tyvole, jako dybysme my měli takovýdle klienty, tak bysme to fakt udělali líp.” :)).
  • A samozřejmě (love)branďáci, kteří toho už z podstaty věci, že mají lovebrand, fakt hodně viděli, takže je neopijete jen tak nějakou prezentací nebo nápadem vymyšleným na cigáru 10 minut před schůzkou. Na jednu stranu potřebujou něco, z čeho si fakt sednou na p*del. Ale na druhou zase ne moc rychle, protože každej ví, že u lovebrandů se nevyplácí dělat příliš rychlý pohyby. 🙂

 

S vědomím toho všeho jsme asi před rokem napochodovali do Kofoly a přinesli jim robota Karla, který se chce naučit lásce. A kterého budou učit přímo sami lidi prostřednictvím naprogramovaného chatbota. A že sice ještě tak úplně nevíme, jak se to dá celé udělat, ale že bychom to s nimi tuze rádi vyzkoušeli.

A oni měli koule do toho jít. 🙂

No, řekněte, koupili byste koncept podle tohodle obrázku z první prezentace?

Do další prezky jsme ho trošku vytunili.

A pak začalo hledání toho nejlepšího řešení.

Naštěstí jsme si řekli, že 3Dčka už bylo dost.

Jedno z prvních videí z dílny, kde vznikal Karel

A nakonec nám vyrobit Karla pomohli Nomadi. Díky moc!

Jo, miluju to.
Miluju tydlety výlety do neznáma.
Miluju, když se do toho pustíte, aniž byste věděli, jak a jestli se to dá vůbec udělat.
Miluju, když se během přípravy kampaně musíte naučit spoustu nových věcí a seznámit se se spoustou nových lidí.
Miluju, když se v noci budím a hlava se mi vaří z toho, jestli to vůbec dáme.
Ještě víc ale miluju, když to nakonec dáme.
A úplně nejvíc miluju, když to je venku a lidi to milujou.

Kolikrát za život se vám stane, že lidi si začnou sami od sebe překreslovat vaši kampaň?

A tady je úplně celá kejska, tak se podívejte, jak to vlastně dopadlo.

 

Jo a mimochodem, jestli milujete podobný věci jako já, možná bychom spolu mohli pracovat.

Šikovní lidi patří do TRIADu

Hledáme k nám do Triadu marketingem protřelého account managera, který dokáže zachovat klidnou hlavu i celý tým a vyřešit všechny problémy reklamního světa. Více o pozici najdeš tady .

Arťák a copík, co nechtějí do agentury!

Toužíme po dvou osobnostech, které nechtějí do agentury.

Chtějí do Triadu

Proč to tak mají?

  • snaží se jít po podstatě a neřeší, co se hodí nebo nehodí
  • baví je řešit věci, které nikdy neřešili
  • nebojí se mluvit k lidem a bouchnout do stolu, když je to potřeba
  • nápady se jim v hlavě rojí jako houby po dešti, ale jsou schopni je ukočírovat
  • umí své nápady skvěle vyjádřit buď v grafických programech nebo textovém dokumentu + jako bonus jakýmkoliv jiným způsobem (pohybem, hlasem, pantomimicky, skrze hudbu...)
  • nebaví je dělat věci bez vtipu nebo nápadu
  • v reklamním prostředí už se nějakou dobu pohybují, ale zatím nenašli tu pravou
  • zajímají se o celý svět a dívají se na věci v kontextu
  • svoji energii chtějí investovat na úrodnou půdu
  • vědí, že nemají vždycky pravdu a jsou s tím úplně v pohodě

Chceme takové osobnosti do Triadu.

👇🏾👇🏾

Ideamaker & Copywriter

Graphic designer & Art director

🤞🏼🤞🏼

Dej o sobě vědět, chceme tě vidět, slyšet a poznat! A ty to chceš zažít. 💚