Připraven na novou výzvu? Pojď k nám

Jak jsme si mysleli, že učíme robota Karla lásce a on přitom učil lásce (k reklamě) nás

Aneb pohled do zákulisí vzniku a výroby robota.
Dělat Kofolu není jen tak. Snad každý kreativec, co ji nikdy nedělal, by to jednou chtěl zkusit. A každý, kdo už to zkusil, vám řekne, že to je teda pěkná makačka. Je. 🙂 A taky důvod, proč máme tuhle nevděčnou brandži tak rádi.
Totiž dělat jakýkoliv lovebrand je pěkná makačka. Nejenom fyzická, ale hlavně psychická.

  • Před váma to pravděpodobně už hodněkrát někdo udělal fakt dobře (taky proto ten lovebrand), takže je spousta příkladů, s kterými se můžete srovnávat.
  • Všichni v okolí navíc vědí nejlíp, jak se to má dělat („tyvole, jako dybysme my měli takovýdle klienty, tak bysme to fakt udělali líp.” :)).
  • A samozřejmě (love)branďáci, kteří toho už z podstaty věci, že mají lovebrand, fakt hodně viděli, takže je neopijete jen tak nějakou prezentací nebo nápadem vymyšleným na cigáru 10 minut před schůzkou. Na jednu stranu potřebujou něco, z čeho si fakt sednou na p*del. Ale na druhou zase ne moc rychle, protože každej ví, že u lovebrandů se nevyplácí dělat příliš rychlý pohyby. 🙂

 

S vědomím toho všeho jsme asi před rokem napochodovali do Kofoly a přinesli jim robota Karla, který se chce naučit lásce. A kterého budou učit přímo sami lidi prostřednictvím naprogramovaného chatbota. A že sice ještě tak úplně nevíme, jak se to dá celé udělat, ale že bychom to s nimi tuze rádi vyzkoušeli.

A oni měli koule do toho jít. 🙂

No, řekněte, koupili byste koncept podle tohodle obrázku z první prezentace?

Do další prezky jsme ho trošku vytunili.

A pak začalo hledání toho nejlepšího řešení.

Naštěstí jsme si řekli, že 3Dčka už bylo dost.

Jedno z prvních videí z dílny, kde vznikal Karel

A nakonec nám vyrobit Karla pomohli Nomadi. Díky moc!

Jo, miluju to.
Miluju tydlety výlety do neznáma.
Miluju, když se do toho pustíte, aniž byste věděli, jak a jestli se to dá vůbec udělat.
Miluju, když se během přípravy kampaně musíte naučit spoustu nových věcí a seznámit se se spoustou nových lidí.
Miluju, když se v noci budím a hlava se mi vaří z toho, jestli to vůbec dáme.
Ještě víc ale miluju, když to nakonec dáme.
A úplně nejvíc miluju, když to je venku a lidi to milujou.

Kolikrát za život se vám stane, že lidi si začnou sami od sebe překreslovat vaši kampaň?

A tady je úplně celá kejska, tak se podívejte, jak to vlastně dopadlo.

 

Jo a mimochodem, jestli milujete podobný věci jako já, možná bychom spolu mohli pracovat.

Šikovní lidi patří do TRIADu

Momentálně nikoho nehledáme, ale kdo ví. Pokud si myslíš, že do TRIADu patříš, napiš nám a kdo ví, třeba se něco objeví.