Připraven na novou výzvu? Pojď k nám

Co jsou iPhone aplikace?

Aplikace jsou oblíbeným doplňkem pro iPhone a také jedním z podstatných důvodů, prč se lidi pro iPhone rozhodnou. Celosvětově už počet stáhnutí aplikací překročil 10 miliard. Kvůli jejich masové oblíbenosti se aplikace staly i jedním z nových kanálů marketingové komunikace.


Aplikace jsou dostupné ke stáhnutí v Apple App store v mnoha kategoriích, jako například: hry, zábava, cestování, vzdělávání, hudba, knihy atd. Momentálně existuje více než 300 000 aplikací pro iPhone. Většina z nich je použitelná i na zařízeních iPod touch a iPad.

Nejstahovanější aplikací vůbec je hra Angry Birds – jednoduchá kreslená hra, která překonala 7 milionů stáhnutí. Při tak velkém trhu je přirozené, že tento segment přitáhl i pozornost firem a marketérů. V průzkumu agentury Admbod uvedlo až 70% respondentů, že si už někdy stáhli brandovanou aplikaci.

Jak poznáme úspěšnou iPhone aplikaci?

Musí uživateli poskytovat hodnotu v nějaké formě. Uživatel má na výběr z velkého množství aplikací. Proto ho aplikace musí zaujmout natolik, aby si ji nejen stáhl, ale i pravidelně využíval.

Typy brandovaných iPhone aplikací

Brandované zábavné aplikace

Jsou to aplikace, se kterými uživatel tráví svůj volný čas. Typickým příkladem je brandovaná hra, kterou si uživatel zahraje, když čeká na autobus. Nebo aplikace, která poskytuje stream oblíbeného rádia. Takové aplikace si uživatelé stahují proto, že se chtějí zabavit. A právě asociace značky se zábavou je primárním cílem takové aplikace.

Audi A4 Driving ChallengeVirtual Zippo LighterRádio_FMSpin the Coke

Brandované funkční aplikace

O funkční aplikaci mluvíme, pokud je svojí funkčností napojená na produkt společností, jako např. užitečná aplikace, která uživateli poskytne cenné informace. V případě banky to může být např. zobrazení nejbližších bankomatů. Případně aplikace, která vám umožní spravovat svůj účet. Pro banky to představuje například ideální způsob, jak zpříjemnit svým klientům život a přitom jim být neustále nablízku.

Adidas Urban Art GuidePizza MizzaFacebookZlaté StránkyErste Group

Šikovní lidi patří do TRIADu

Hledáme k nám do Triadu marketingem protřelého account managera, který dokáže zachovat klidnou hlavu i celý tým a vyřešit všechny problémy reklamního světa. Více o pozici najdeš tady .

Arťák a copík, co nechtějí do agentury!

Toužíme po dvou osobnostech, které nechtějí do agentury.

Chtějí do Triadu

Proč to tak mají?

  • snaží se jít po podstatě a neřeší, co se hodí nebo nehodí
  • baví je řešit věci, které nikdy neřešili
  • nebojí se mluvit k lidem a bouchnout do stolu, když je to potřeba
  • nápady se jim v hlavě rojí jako houby po dešti, ale jsou schopni je ukočírovat
  • umí své nápady skvěle vyjádřit buď v grafických programech nebo textovém dokumentu + jako bonus jakýmkoliv jiným způsobem (pohybem, hlasem, pantomimicky, skrze hudbu...)
  • nebaví je dělat věci bez vtipu nebo nápadu
  • v reklamním prostředí už se nějakou dobu pohybují, ale zatím nenašli tu pravou
  • zajímají se o celý svět a dívají se na věci v kontextu
  • svoji energii chtějí investovat na úrodnou půdu
  • vědí, že nemají vždycky pravdu a jsou s tím úplně v pohodě

Chceme takové osobnosti do Triadu.

👇🏾👇🏾

Ideamaker & Copywriter

Graphic designer & Art director

🤞🏼🤞🏼

Dej o sobě vědět, chceme tě vidět, slyšet a poznat! A ty to chceš zažít. 💚