Připraven na novou výzvu? Pojď k nám

Co je to Word of Mouth?

V našich končinách bychom tento pojem mohli přeložit například jako šuškanda a můžeme a nemusíme ho ztotožňovat s ustáleným slovním spojením „jedna babka povídala“ nebo lidová slovesnost. Znamená posouvání informace nebo příběhu ústní formou od jednoho člověka k druhému. V digitální době nemusíme tu orální formu brát úplně vážně.

Pozitivní šuškanda se vytvoří přirozeně, pokud je produkt dobrý, něčím výjimečný a pokud značka zajímavě komunikuje. Je a vždy byla v marketingu důležitá, avšak jen nedávno se WoM marketing začal rozebírat samostatně a víc do hloubky. Současně s tímto trendem vzniklo i několik morálních dilemat, jako ho využívat a přitom zůstat transparentní a nepřekážet spotřebitelům.

Word-of-Mouth marketing zahrnuje hodně spoustu omílaných pojmů. Vytvoříte virál, uděláte buzz, přičemž využijete i social (media) marketing, zapojíte ambasadory značky i influencery a Word-of-Mouth je tu.

Protože samotná podstata mezilidské komunikace je založená na osobním kontaktu nebo osobním vztahu mezi jednotlivci. Je tedy jasné, že informace o produktu komunikovaná někým, koho (aspoň virtuálně) známe, je kredibilnější než formální způsob propagace. To je dané zejména tím, že lidé si dávají velký pozor, pod čím se podepíšou. Jméno člověka je v tomto ohledu citlivější než značka. Od značky se očekává, že bude sama o sobě hovořit pozitivně – ať už pravdivě nebo nepravdivě. Od (snad) nezávislého zákazníka, či uživatele se ale očekává, že vyjádří svůj upřímný názor.

Šikovní lidi patří do TRIADu

Hledáme k nám do Triadu marketingem protřelého account managera, který dokáže zachovat klidnou hlavu i celý tým a vyřešit všechny problémy reklamního světa. Více o pozici najdeš tady .

Arťák a copík, co nechtějí do agentury!

Toužíme po dvou osobnostech, které nechtějí do agentury.

Chtějí do Triadu

Proč to tak mají?

  • snaží se jít po podstatě a neřeší, co se hodí nebo nehodí
  • baví je řešit věci, které nikdy neřešili
  • nebojí se mluvit k lidem a bouchnout do stolu, když je to potřeba
  • nápady se jim v hlavě rojí jako houby po dešti, ale jsou schopni je ukočírovat
  • umí své nápady skvěle vyjádřit buď v grafických programech nebo textovém dokumentu + jako bonus jakýmkoliv jiným způsobem (pohybem, hlasem, pantomimicky, skrze hudbu...)
  • nebaví je dělat věci bez vtipu nebo nápadu
  • v reklamním prostředí už se nějakou dobu pohybují, ale zatím nenašli tu pravou
  • zajímají se o celý svět a dívají se na věci v kontextu
  • svoji energii chtějí investovat na úrodnou půdu
  • vědí, že nemají vždycky pravdu a jsou s tím úplně v pohodě

Chceme takové osobnosti do Triadu.

👇🏾👇🏾

Ideamaker & Copywriter

Graphic designer & Art director

🤞🏼🤞🏼

Dej o sobě vědět, chceme tě vidět, slyšet a poznat! A ty to chceš zažít. 💚