Připraven na novou výzvu? Pojď k nám

Co je afinita?

Afinita je pojem, kterým vyjadřujeme poměr konzumace určitého média cílovou skupinou v porovnání s populací. Je to teda „míra vhodnosti“ kampaně pro danou cílovou skupinu.

Když má afinita hodnotu 1 (afinita = 1), cílová skupina se shoduje s populací.

Pokud má afinita hodnotu větší než 1, kampaň je vhodnější pro danou cílovou skupinu jako pro celou populaci.

Pokud má afinita hodnotu menší než 1, kampaň není vhodnější pro danou cílovou skupinu jako pro celou populaci.

Čím je afinita větší, tím lépe je zasáhnutá cílová skupina.

Příklad:

Cílová skupina: muži 30-50 let

Návštěvnost portálu smec.sk tvoří z 15,6% muži ve věku 30-50 let. Celkově portál navštěvuje 13,5% populace.

Naopak portál nepravda.sk průměrně navštěvuje 12,3% mužů ve věku 30-50 let. Celkově portál navštěvuje 13,6% populace.

Titul Pokrytí v % Afinita
Věk 12 + CS ve věku 30-50 let
Smec.sk 13,5 15,6 1,16
Nepravda.sk 13,6 12,3 0,90

Vypočítali jsme, že kampaň zaměřená na naší cílovou skupinu je vhodnější nasadit na portál smec.sk.

Šikovní lidi patří do TRIADu

Hledáme k nám do Triadu marketingem protřelého account managera, který dokáže zachovat klidnou hlavu i celý tým a vyřešit všechny problémy reklamního světa. Více o pozici najdeš tady .

Arťák a copík, co nechtějí do agentury!

Toužíme po dvou osobnostech, které nechtějí do agentury.

Chtějí do Triadu

Proč to tak mají?

  • snaží se jít po podstatě a neřeší, co se hodí nebo nehodí
  • baví je řešit věci, které nikdy neřešili
  • nebojí se mluvit k lidem a bouchnout do stolu, když je to potřeba
  • nápady se jim v hlavě rojí jako houby po dešti, ale jsou schopni je ukočírovat
  • umí své nápady skvěle vyjádřit buď v grafických programech nebo textovém dokumentu + jako bonus jakýmkoliv jiným způsobem (pohybem, hlasem, pantomimicky, skrze hudbu...)
  • nebaví je dělat věci bez vtipu nebo nápadu
  • v reklamním prostředí už se nějakou dobu pohybují, ale zatím nenašli tu pravou
  • zajímají se o celý svět a dívají se na věci v kontextu
  • svoji energii chtějí investovat na úrodnou půdu
  • vědí, že nemají vždycky pravdu a jsou s tím úplně v pohodě

Chceme takové osobnosti do Triadu.

👇🏾👇🏾

Ideamaker & Copywriter

Graphic designer & Art director

🤞🏼🤞🏼

Dej o sobě vědět, chceme tě vidět, slyšet a poznat! A ty to chceš zažít. 💚