Připraven na novou výzvu? Pojď k nám

Co je to decision maker?

Anebo „kdo“ J. Decision maker je člověk, na kterém v konečném důsledku závisí úspěch či neúspěch vašeho prodejného snažení. Tedy spíše člověk, který má kompetenci na to, rozhodnout o koupi.

Kupujeme auto

Například si představte, že sedíte na stoličce v showroomu nějaké automobilky a dveřmi právě vchází manželský pár. Žena potřebuje auto na ježdění po městě a občasné výjezdy za maminkou na venkov. Jednoduché. Jdete na to přímo a přesně podle manuálu pro autoprodejce, kapitola „ženy“. Navzdory tomu po deseti minutách zůstáváte u auta sám, manželé poděkovali a odešli. Kde se stala chyba?

Opět jednoduché. Zapomněli jste na decision makera. To byl ten nenápadný fousatý pán. Manžel. Auto sice kupuje žena, ale vybírá ho muž. On se zajímá o specifika motoru, to jakou má auto spotřebu a tak dále. Ne vždy, ale většinou jo. Tentokrát to bylo „většinou“.

Jak odhalit decision makera

Samozrejme, keď sa vrátime späť do reality, musíme uznať, že nie vždy je to také jednoznačné. V skutočnosti treba pre identifikáciu decision makera viac, než si len všimnúť, či má fúzy alebo nie. Mnohokrát totiž čelíte napr. správnej rade spoločnosti, ktorá čo do počtu členov má bližšie k svorke než dvojici z showroomu.

Často je to práve ten najnenápadnejší človek, ktorý ale tiež nejakým spôsobom súvisí s predajom/kúpou. Čo môže byť plusom je to, že decision maker je vždy len jeden. Je to ten človek, ktorý má posledné slovo. Decision maker sa zvykne vypytovať veľa otázok – pretože má s celým projektom najviac čo do činenia.

Máte ho?

Když decision makera odhalíte, máte téměř vyhráno. Ještě jedna věc – musíte si z něj udělat svého spojence. Chovejte se k němu, jakoby na jeho spokojenosti závisel váš život. Částečně vlastně i závisí. Může se stát, že jste přesvědčený o tom, že dotyčná osoba je decision maker a ona vám náhle poví, že sedí o poschodí níže, než aby mohl o věci rozhodnout. Buďte připravení se tomu přizpůsobit a začít ho znova hledat.

Šikovní lidi patří do TRIADu

Hledáme k nám do Triadu marketingem protřelého account managera, který dokáže zachovat klidnou hlavu i celý tým a vyřešit všechny problémy reklamního světa. Více o pozici najdeš tady .

Arťák a copík, co nechtějí do agentury!

Toužíme po dvou osobnostech, které nechtějí do agentury.

Chtějí do Triadu

Proč to tak mají?

  • snaží se jít po podstatě a neřeší, co se hodí nebo nehodí
  • baví je řešit věci, které nikdy neřešili
  • nebojí se mluvit k lidem a bouchnout do stolu, když je to potřeba
  • nápady se jim v hlavě rojí jako houby po dešti, ale jsou schopni je ukočírovat
  • umí své nápady skvěle vyjádřit buď v grafických programech nebo textovém dokumentu + jako bonus jakýmkoliv jiným způsobem (pohybem, hlasem, pantomimicky, skrze hudbu...)
  • nebaví je dělat věci bez vtipu nebo nápadu
  • v reklamním prostředí už se nějakou dobu pohybují, ale zatím nenašli tu pravou
  • zajímají se o celý svět a dívají se na věci v kontextu
  • svoji energii chtějí investovat na úrodnou půdu
  • vědí, že nemají vždycky pravdu a jsou s tím úplně v pohodě

Chceme takové osobnosti do Triadu.

👇🏾👇🏾

Ideamaker & Copywriter

Graphic designer & Art director

🤞🏼🤞🏼

Dej o sobě vědět, chceme tě vidět, slyšet a poznat! A ty to chceš zažít. 💚