Připraven na novou výzvu? Pojď k nám

Co je to branding?

Kupujete počítač nebo Mac? Hodinky nebo Rolexky? Auto nebo Mercedes? Pokud počítač, kupujete produkt. Pokud Mac, kupujete brand, tedy značku.

 

Téměř každá firma má svůj obchodní název, od nejmenšího obchodníka po největší nadnárodní společnosti. Jen menšinu z nich však můžeme označit za brand.

Vlastnosti brandu:

 

– je všeobecně známy

– je to symbol

– identifikuje společnost

– je výrazně odlišitelný od konkurence

Branding je tedy kromě známé tetovací techniky značkování dobytka i budování a posilňování značky pomocí různých marketingových aktivit.

Hlavní výhodou brandu je, že zákazníci si rychleji zapamatují váš produkt. Silná značka pomáhá udržet si imidž firmy v mysli svých potenciálních zákazníků. Hodně lidí vidí značku jako součást výrobku nebo služby, která jejím prostřednictvím prokazuje svojí kvalitu a hodnotu. To obyčejně znamená, že když ukážete zákazníkovi dva identické výrobky a jen jeden je „označkovaný“, budou téměř vždy věřit, že značkový produkt je kvalitnější.

Drtivá většina brandů má krátký a jednoduše vyslovitelný název, výrazné logo nebo lehko identifikovatelnou znělku.



Dokážete i vy bez problémů přiřadit k těmto logům název?


Za tímto úsilím však stojí několik let budovaná marketingová strategie.

Tím, že nabídka produktů a služeb neustále přibývá a konkurence roste, zákazníci neustále zvyšují svoje nároky. Co však dělá některé značky tak oblíbené?


A tu nastupuje kategorie – Lovebrands. Značky, které milujeme.


Lovebrandy překračují brand a překonávají vaše očekávání.


Lovebrandy mají vlastní příběh.


Lovebrandy vytvářejí pocit, bez kterého už nechcete žít.


Lovebrandy opanují vaši mysl a zasáhnou vaše srdce.


Lovebrandy mají v sobě emoce. A nákupní chování je pro většinu lidí právě o nich. Hlavní rozdíl mezi emocí a rozumem je, že emoce vede lidi k nákupu, zatímco rozum k určitému závěru. Zkuste stáhnout z prodeje běžný brand. Nikdo si to ani nevšimne, případně se velmi rychle přeorientuje na jiný. Udělejte to však s lovebrandem a lidi budou protestovat a žádat jeho vrácení na trh.

Kvůli které značce se pobijete i vy?

Šikovní lidi patří do TRIADu

Hledáme k nám do Triadu marketingem protřelého account managera, který dokáže zachovat klidnou hlavu i celý tým a vyřešit všechny problémy reklamního světa. Více o pozici najdeš tady .