Připraven na novou výzvu? Pojď k nám

Co je to advergaming?

Advergaming je tvorba her, ve kterých je umístněný produkt tak, aby si ho uživatel zapamatoval. Advergames můžete dnes  najít na netu nebo i v krabici od vloček. I když v těch vločkách už pomálu :).

Mysleli jste si, že jde o něco nového? Zklamu vás. Termín „advergame“ jako první použil na své stránce Anthony Giallourakis už v roce 2000.

Proč nechat zákazníka hrát si

Tento druh reklamy je vhodný, pokud chcete uvést nový produkt, vytvořit pozitivní imidž značky či o ní rozšířit povědomí. Advergames můžou sloužit i jako podpora kampaně, jako impulz pro soutěž (kdo by nechtěl dát nové high score) a i když chcete zjistit něco o spotřebitelích – v tomto případě hráčích.

Hlavní výhodou reklamních her je zacílení na široké spektrum uživatelů internetu, kterým je odevzdaný odkaz na značku nebo produkt. To všechno během příjemné chvilky strávené hraním hry – lidé si rádi hrají. Během hraní si navíc k produktu vytvářejí jedinečný vztah, takže to už není obyčejné auto, ale žihadlo, se kterým nalítali stovky kilometrů po virtuálních cestách (viď. BMW M3 Challenge).

Prvá „advergamesa“ Chex Quest – v hlavní roli kluk v cereálním obleku. Retro, ne?

Virálnost a jiné perky advergamesy

Co je na advergames skvělé, je fakt, že neznají věkovou hranici (a z průzkumů vyplývá, že průměrný věk hráče v USA je 33 let). Zároveň mají silný viral potenciál. Dobrou hru s cool nápadem hráči doporučí svým kamarádům, aby měli koho beatnout v dalším kole, takže je to i trošku word-of-mouth :). Hra se tak dostane k velkému počtu lidí. A spolu s ní i značka, o které je hra.

Když je značka ve hře implementovaná, ale hra s ní není přímo obrandovaná, jde o in-game advertising. Pokud jste hráli nějakou sportovní hru od EA (FIFA, NHL, NFL, NBA aj.) víte, o čem je řeč.

Bauer, Honda, Reebok a spol. Mantinely v NHL 12 od EA SPORTS.

Advergames mají občas přívlastek seriózní, protože můžou obsahovat vzdělávací prvky, které převažují nad funkcí zábavnou. Efektnost „advergamesy“ se dá jednoduše změřit. Stačí zjistit, kolik lidí si hrálo, kolik her bylo rozehraných a kolik času uživatel při hře strávil. Reklamní hry jsou tedy skvělým způsobem, jak lidem o sobě říct co nejvíc a udržet je v kontaktu s vaší značkou. Nechte je, ať si hrají 😉

Pokud chcete i vy, stáhněte si Chex Quest 1, 2, 3:

http://www.geekosystem.com/play-chex-quest-1-2-3-free/

Šikovní lidi patří do TRIADu

Hledáme k nám do Triadu marketingem protřelého account managera, který dokáže zachovat klidnou hlavu i celý tým a vyřešit všechny problémy reklamního světa. Více o pozici najdeš tady .

Arťák a copík, co nechtějí do agentury!

Toužíme po dvou osobnostech, které nechtějí do agentury.

Chtějí do Triadu

Proč to tak mají?

  • snaží se jít po podstatě a neřeší, co se hodí nebo nehodí
  • baví je řešit věci, které nikdy neřešili
  • nebojí se mluvit k lidem a bouchnout do stolu, když je to potřeba
  • nápady se jim v hlavě rojí jako houby po dešti, ale jsou schopni je ukočírovat
  • umí své nápady skvěle vyjádřit buď v grafických programech nebo textovém dokumentu + jako bonus jakýmkoliv jiným způsobem (pohybem, hlasem, pantomimicky, skrze hudbu...)
  • nebaví je dělat věci bez vtipu nebo nápadu
  • v reklamním prostředí už se nějakou dobu pohybují, ale zatím nenašli tu pravou
  • zajímají se o celý svět a dívají se na věci v kontextu
  • svoji energii chtějí investovat na úrodnou půdu
  • vědí, že nemají vždycky pravdu a jsou s tím úplně v pohodě

Chceme takové osobnosti do Triadu.

👇🏾👇🏾

Ideamaker & Copywriter

Graphic designer & Art director

🤞🏼🤞🏼

Dej o sobě vědět, chceme tě vidět, slyšet a poznat! A ty to chceš zažít. 💚