Připraven na novou výzvu? Pojď k nám

Co je tap-through-rate?

Po příchodu dotykových zařízení se kliknutí změnila na „tapnutí,“ „doteky“ nebo „ťuknutí“ – v Česku jsme se ještě nestačili dohodnout na tom, jak se multidotykům vlastně bude správně říkat; jestliže bychom chtěli nahradit „proklik“, mohli bychom uvažovat o pojmu „proťuk“. Jedna věc je ale jistá: prstem se nekliká, ale dotýká.

Proto se v reklamní platformě iAd od Apple, která je určena pro iPod, iPhone a iPad, místo CTR (Click-through rate) používá tap-through-rate. Je to počet ťuknutí špičkou prstu uživatele na prvek v poměru k počtu jeho zobrazení.

tap-ipad-564x241

Ťuk, ťuk 🙂

Šikovní lidi patří do TRIADu

Hledáme k nám do Triadu marketingem protřelého account managera, který dokáže zachovat klidnou hlavu i celý tým a vyřešit všechny problémy reklamního světa. Více o pozici najdeš tady .