| TRIAD Advertising
Co je tap-through-rate?
Po příchodu dotykových zařízení se kliknutí změnila na „tapnutí,“ „doteky“ nebo „ťuknutí“ – v Česku jsme se ještě nestačili dohodnout na tom, jak se multidotykům vlastně bude správně říkat; jestliže bychom chtěli nahradit „proklik“, mohli bychom uvažovat o pojmu „proťuk“. Jedna věc je ale jistá: prstem se nekliká, ale dotýká.
Proto se v reklamní platformě iAd od Apple, která je určena pro iPod, iPhone a iPad, místo CTR (Click-through rate) používá tap-through-rate. Je to počet ťuknutí špičkou prstu uživatele na prvek v poměru k počtu jeho zobrazení.
Ťuk, ťuk 🙂
Šikovní lidi patří do TRIADu
Momentálně nikoho nehledáme, ale kdo ví. Pokud si myslíš, že do TRIADu patříš, napiš nám a kdo ví, třeba se něco objeví.