Připraven na novou výzvu? Pojď k nám

Co je tap-through-rate?

Po příchodu dotykových zařízení se kliknutí změnila na „tapnutí,“ „doteky“ nebo „ťuknutí“ – v Česku jsme se ještě nestačili dohodnout na tom, jak se multidotykům vlastně bude správně říkat; jestliže bychom chtěli nahradit „proklik“, mohli bychom uvažovat o pojmu „proťuk“. Jedna věc je ale jistá: prstem se nekliká, ale dotýká.

Proto se v reklamní platformě iAd od Apple, která je určena pro iPod, iPhone a iPad, místo CTR (Click-through rate) používá tap-through-rate. Je to počet ťuknutí špičkou prstu uživatele na prvek v poměru k počtu jeho zobrazení.

tap-ipad-564x241

Ťuk, ťuk 🙂

Šikovní lidi patří do TRIADu

Hledáme k nám do Triadu marketingem protřelého account managera, který dokáže zachovat klidnou hlavu i celý tým a vyřešit všechny problémy reklamního světa. Více o pozici najdeš tady .

Arťák a copík, co nechtějí do agentury!

Toužíme po dvou osobnostech, které nechtějí do agentury.

Chtějí do Triadu

Proč to tak mají?

  • snaží se jít po podstatě a neřeší, co se hodí nebo nehodí
  • baví je řešit věci, které nikdy neřešili
  • nebojí se mluvit k lidem a bouchnout do stolu, když je to potřeba
  • nápady se jim v hlavě rojí jako houby po dešti, ale jsou schopni je ukočírovat
  • umí své nápady skvěle vyjádřit buď v grafických programech nebo textovém dokumentu + jako bonus jakýmkoliv jiným způsobem (pohybem, hlasem, pantomimicky, skrze hudbu...)
  • nebaví je dělat věci bez vtipu nebo nápadu
  • v reklamním prostředí už se nějakou dobu pohybují, ale zatím nenašli tu pravou
  • zajímají se o celý svět a dívají se na věci v kontextu
  • svoji energii chtějí investovat na úrodnou půdu
  • vědí, že nemají vždycky pravdu a jsou s tím úplně v pohodě

Chceme takové osobnosti do Triadu.

👇🏾👇🏾

Ideamaker & Copywriter

Graphic designer & Art director

🤞🏼🤞🏼

Dej o sobě vědět, chceme tě vidět, slyšet a poznat! A ty to chceš zažít. 💚