Připraven na novou výzvu? Pojď k nám

Co je to SWOT analýza

Název SWOT analýza pochází ze čtyř anglických slovíček – Strenght, Weakness, Oportunity a Threat. V překladu to znamená, že se tak analyzují silné a slabé stránky podniku, zároveň i příležitosti, které podnik má a ohrožení, které na firmu vyplývají. Silné a slabé stránky představují vnitřní prostředí podniku, příležitosti a ohrožení zase vyplývají z vnějšího prostředí.

SWOT analýza vypadá asi tak, že se do tabulky zapíší silné a slabé stránky podniku, příležitosti a také ohrožení. Následně se všechny obodují (škálu si určí tvůrce sám, ale většinou se bodují v rozmezí 1 – 5 bodů, kde body 1 a 2 představují nízkou důležitost, body 3 a 4 střední důležitost a bod 5 vysoká důležitost). No a poté se tyto body jednotlivých kategorií sčítají.

To však není všechno. Aby marketingovým a projektovým manažerům SWOT analýza k něčemu byla, nestačí jen obodování faktorů. A proto nastupuje graf!

Výsledek ze slabých stránek se odčítá od výsledku silných stránek, výslede ohrožení se odečítá od příležitostí a výsledné hodnoty se zakreslí do grafu. Výsledný vektor označuje kvadrant, ke kterému je přiřazená konkrétní strategie.

Těmito strategiemi jsou strategie ofenzivní, strategie defenzivní, strategie spojenectví a strategie úniku. A protože to je na dlouho, o těchto konkrétních strategiích si povíme více zase jindy :).

Šikovní lidi patří do TRIADu

Hledáme k nám do Triadu marketingem protřelého account managera, který dokáže zachovat klidnou hlavu i celý tým a vyřešit všechny problémy reklamního světa. Více o pozici najdeš tady .

Arťák a copík, co nechtějí do agentury!

Toužíme po dvou osobnostech, které nechtějí do agentury.

Chtějí do Triadu

Proč to tak mají?

  • snaží se jít po podstatě a neřeší, co se hodí nebo nehodí
  • baví je řešit věci, které nikdy neřešili
  • nebojí se mluvit k lidem a bouchnout do stolu, když je to potřeba
  • nápady se jim v hlavě rojí jako houby po dešti, ale jsou schopni je ukočírovat
  • umí své nápady skvěle vyjádřit buď v grafických programech nebo textovém dokumentu + jako bonus jakýmkoliv jiným způsobem (pohybem, hlasem, pantomimicky, skrze hudbu...)
  • nebaví je dělat věci bez vtipu nebo nápadu
  • v reklamním prostředí už se nějakou dobu pohybují, ale zatím nenašli tu pravou
  • zajímají se o celý svět a dívají se na věci v kontextu
  • svoji energii chtějí investovat na úrodnou půdu
  • vědí, že nemají vždycky pravdu a jsou s tím úplně v pohodě

Chceme takové osobnosti do Triadu.

👇🏾👇🏾

Ideamaker & Copywriter

Graphic designer & Art director

🤞🏼🤞🏼

Dej o sobě vědět, chceme tě vidět, slyšet a poznat! A ty to chceš zažít. 💚