Připraven na novou výzvu? Pojď k nám

Co je projection mapping

Projection mapping je způsob projekce, při které se na statické objekty (budovy, auta, cokoliv) promítá 3D obraz. Následně se může zdát, že díky promítání takový objekt ožívá (nebo se s ním děje něco nepředstavitelného). Díky 3D projekci tedy vidíme například budovu, okolo které chodíme každý den, v situaci, ve které bychom ji nikdy neviděli, ať už se kroutí, přistávají na ni mimozemšťani, vylévá se voda z oken nebo něco podobného.

Pokud je projection mapping editovaný správně a pokud je dobře promyšlený i po zvukové stránce (hudba, zvukové efekty, ruchy…), může se pro účastníky promítání stát dokonce i nezapomenutelným zážitkem. Největší zážitek z projection mappingu mají právě jeho přímí diváci. Pokud se na takové video podíváte na internetu, může to být sice pěkné, ale tak trochu to ztrácí na hodnotě.

Projection mapping jsme realizovali i my v TRIADu, když jsme na naši All Fans Party promítali na budovu agentury multiplayer hru – Thanks to all fans, která se ovládala smartphony. Aha, tady se můžete podívat, jak to vypadalo J.

Jiné pěkné příklady projection mappingu:

Hyundai Accent:

The Tourist:

Ralph Lauren:

Šikovní lidi patří do TRIADu

Hledáme k nám do Triadu marketingem protřelého account managera, který dokáže zachovat klidnou hlavu i celý tým a vyřešit všechny problémy reklamního světa. Více o pozici najdeš tady .

Arťák a copík, co nechtějí do agentury!

Toužíme po dvou osobnostech, které nechtějí do agentury.

Chtějí do Triadu

Proč to tak mají?

  • snaží se jít po podstatě a neřeší, co se hodí nebo nehodí
  • baví je řešit věci, které nikdy neřešili
  • nebojí se mluvit k lidem a bouchnout do stolu, když je to potřeba
  • nápady se jim v hlavě rojí jako houby po dešti, ale jsou schopni je ukočírovat
  • umí své nápady skvěle vyjádřit buď v grafických programech nebo textovém dokumentu + jako bonus jakýmkoliv jiným způsobem (pohybem, hlasem, pantomimicky, skrze hudbu...)
  • nebaví je dělat věci bez vtipu nebo nápadu
  • v reklamním prostředí už se nějakou dobu pohybují, ale zatím nenašli tu pravou
  • zajímají se o celý svět a dívají se na věci v kontextu
  • svoji energii chtějí investovat na úrodnou půdu
  • vědí, že nemají vždycky pravdu a jsou s tím úplně v pohodě

Chceme takové osobnosti do Triadu.

👇🏾👇🏾

Ideamaker & Copywriter

Graphic designer & Art director

🤞🏼🤞🏼

Dej o sobě vědět, chceme tě vidět, slyšet a poznat! A ty to chceš zažít. 💚