Připraven na novou výzvu? Pojď k nám

Co je infografika?

Informační grafika (infografika) je vizuální ztvárnění informací, dat a vztahů mezi nimi. Infografikou můžete nazvat i piktogram, mapu, technický nákres. Původně tento pojem označoval spíše vizualizované statistiky a výsledky vědecké práce, dnes si pod ním můžeme představit téměř všechno. Čím byly v minulosti elementy infografiky, používání barev a podobně víceméně jednotné, teď narazíte na různé druhy infografiky.

Například takto:

Nebo takto:

Anebo i takto.

Především minulý rok jsme zaznamenali boom využívání infografiky v marketingu. Firmy začaly najímat designery, aby přitažlivě zpracovali informace o nich a marketéři hledají různé cesty, jak vizualizované data šířit. Infografika totiž dává prostor a příležitost vytvořit z relativně suché a nezajímavé informace (i když pro firmu možná důležité), a to díky přitažlivé formě přímo virální a populární obsah. Dokonce i média, které by stejné informace čistě v textové podobě neuveřejnili ty samá data, je v podobě infografiky použijí. Možná se ptáte: „Ok, ale co z toho má firma, která grafiku vyprodukovala?“ Pokud je infografika vytvořená inteligentně, vtipně, pěkně, může se stát na internetu hitem a lidi ji budou sdílet prostřednictvím svých sociálních médii. Díky tomu může firma získat například:

 

-posilnění kredibility a vnímání odbornosti v oblasti, ve které působí

-upozornění na novou službu/produkt/úspěch

-vizibilitu značky a zpětné odkazy

Jak infografiku šířit?

Cest, jak dostat vaši infografiku k cílovému publiku je několik. Vlastně je jich nepočítaně a závisí na vaší kreativitě, kterou si vyberete. Nejjednodušší je poslat infografiku do světa prostřednictvím sociálních sítí, může být součástí blogspotu nebo oživit tiskovou zprávu. Existují i různé agregátory infografiky, například:

dailyinfographic.com
www.coolinfographics.com
www.infographicsarchive.com
www.visual.ly
infographicjournal.com
www.infographicsshowcase.com
submitinfographics.com

Prohlédněte si jednu z nejznámějších infografik, která obletěla svět před pár lety.

Šikovní lidi patří do TRIADu

Hledáme k nám do Triadu marketingem protřelého account managera, který dokáže zachovat klidnou hlavu i celý tým a vyřešit všechny problémy reklamního světa. Více o pozici najdeš tady .

Arťák a copík, co nechtějí do agentury!

Toužíme po dvou osobnostech, které nechtějí do agentury.

Chtějí do Triadu

Proč to tak mají?

  • snaží se jít po podstatě a neřeší, co se hodí nebo nehodí
  • baví je řešit věci, které nikdy neřešili
  • nebojí se mluvit k lidem a bouchnout do stolu, když je to potřeba
  • nápady se jim v hlavě rojí jako houby po dešti, ale jsou schopni je ukočírovat
  • umí své nápady skvěle vyjádřit buď v grafických programech nebo textovém dokumentu + jako bonus jakýmkoliv jiným způsobem (pohybem, hlasem, pantomimicky, skrze hudbu...)
  • nebaví je dělat věci bez vtipu nebo nápadu
  • v reklamním prostředí už se nějakou dobu pohybují, ale zatím nenašli tu pravou
  • zajímají se o celý svět a dívají se na věci v kontextu
  • svoji energii chtějí investovat na úrodnou půdu
  • vědí, že nemají vždycky pravdu a jsou s tím úplně v pohodě

Chceme takové osobnosti do Triadu.

👇🏾👇🏾

Ideamaker & Copywriter

Graphic designer & Art director

🤞🏼🤞🏼

Dej o sobě vědět, chceme tě vidět, slyšet a poznat! A ty to chceš zažít. 💚