Připraven na novou výzvu? Pojď k nám

Co je Google Analytics

Google Analytics je softwarový nástroj, který slouží k sledování a poskytování podrobných údajů o návštěvnosti konkrétního webu. Společnost Google ho poskytuje firmám zadarmo, proto je mezi nimi velmi oblíbený a mimořádně rozšířený.

Google Analytics umožňuje jeho uživateli nejen sledovat návštěvnost jeho webu, ale i izolovat a analyzovat různé konkrétní části návštěvnosti (např. placená návštěvnost, návštěvnost s konverzí a jiné). Uživatel si v něm může vytvořit vlastní přehledy, rozdělit sledované části na víceré segmenty a následně je analyzovat. A nakonec z nich exportovat údaje. Pomocí Google Analytics může uživatel například sledovat interakci návštěvníka se stránkou (například odkud na stránku přišel, jaké úkony vykonal, či splnil nějaký cíl konverze apod.).

Google nedávno spustil i prémiovou verzi Analytics, Google Analytics Premium, k původnímu Analytics přidal další služby a nástroje – výkonnější sběr dat, rozšířenou analýzu a také technickou podporu (tzn. společnosti s Analytics Premium dostali vlastního experta, který jim v případě potřeby poradí).

Ve zkratce, na co tedy slouží nástroj Google Analytics? Aby si uživatel mohl sledovat návštěvnost svého webu a na základě toho podniknout kroky, díky který bude ještě efektivnější.

Šikovní lidi patří do TRIADu

Hledáme k nám do Triadu marketingem protřelého account managera, který dokáže zachovat klidnou hlavu i celý tým a vyřešit všechny problémy reklamního světa. Více o pozici najdeš tady .

Arťák a copík, co nechtějí do agentury!

Toužíme po dvou osobnostech, které nechtějí do agentury.

Chtějí do Triadu

Proč to tak mají?

  • snaží se jít po podstatě a neřeší, co se hodí nebo nehodí
  • baví je řešit věci, které nikdy neřešili
  • nebojí se mluvit k lidem a bouchnout do stolu, když je to potřeba
  • nápady se jim v hlavě rojí jako houby po dešti, ale jsou schopni je ukočírovat
  • umí své nápady skvěle vyjádřit buď v grafických programech nebo textovém dokumentu + jako bonus jakýmkoliv jiným způsobem (pohybem, hlasem, pantomimicky, skrze hudbu...)
  • nebaví je dělat věci bez vtipu nebo nápadu
  • v reklamním prostředí už se nějakou dobu pohybují, ale zatím nenašli tu pravou
  • zajímají se o celý svět a dívají se na věci v kontextu
  • svoji energii chtějí investovat na úrodnou půdu
  • vědí, že nemají vždycky pravdu a jsou s tím úplně v pohodě

Chceme takové osobnosti do Triadu.

👇🏾👇🏾

Ideamaker & Copywriter

Graphic designer & Art director

🤞🏼🤞🏼

Dej o sobě vědět, chceme tě vidět, slyšet a poznat! A ty to chceš zažít. 💚