| Martin Woska
Co je Click-Through Rate (CTR)?
Click-Through Rate (CTR – míra překliků) jeden z nejdůležitějších ukazatelů při online kampaniach. Je to poměr mezi počtem kliknutí na reklamní formát (odkaz) a počtem jeho zobrazení (impresí, doručení reklamního formátu) vyjádřený v procentech.
Pokud se tedy reklamní formát zobrazil 10 000-krát a z toho bylo 200 kliků, měli jste 2 % Click Rate.
V běžném pojetí CTR nezahrnuje jen unikátní kliknutí, ale všechny kliknutí, to znamená, že jakmile jeden člověk klikne na reklamní formát vícekrát, navyšuje tím Click-Through Rate. Naopak CTR nezahrnuje situaci, kdy byl reklamní formát uživateli zobrazený, ten na něj neklikl, ale brzy se dostal na cílovou stránku jiným způsobem. Tento ukazatel je však také měřitelný, např. v rámci AdWord. Jeho název je View-Through Rate.
Šikovní lidi patří do TRIADu
Momentálně nikoho nehledáme, ale kdo ví. Pokud si myslíš, že do TRIADu patříš, napiš nám a kdo ví, třeba se něco objeví.