Připraven na novou výzvu? Pojď k nám

Co je cílová skupina?

Cílová skupina je podle Kotlera specifická skupina lidí na cílovém trhu, které chceme prostřednictvím reklamy doručit klíčové marketingové poselstvo. Zadefinování cílové skupiny je jedním z prvních kroků při tvorbě marketingové strategie. Vlastně téměř žádná komunikační aktivita by neměla začít bez toho, abychom věděli, ke komu hovoříme, protože právě podle toho určíme to, jak a co budeme říkat. Čím více toho o cílové skupině víme a čím více se dokážeme vcítit do toho, jak žije, co si myslí, co ji těší a co odrazuje, tím efektivněji ji dokážeme kampaní oslovit. Nejčastější a největší chybou v marketingové komunikaci je snaha zasáhnout každého.

Typického představitele naší cílové skupiny bychom si mohli představit jako ideálního zákazníka, který si může a chce koupit náš produkt. Pokud prodáváme drahý a kvalitní krém proti vráskám, naší cílovou skupinou budou ženy od 35 do 50 let, žijící ve městě se středním a vyšším příjmem, kterým záleží na jejich vzhledu a starají se o svou pleť. Už na základě těchto informací dokážeme předpokládat, že s nimi nebudeme komunikovat stejně jako s mužem, který rád pije pivo při sledování fotbalu v hospodě.

Definování a hloubkové pochopení cílové skupiny je relativně složité a používají se na to různé metody od průzkumů, přes SWOT analýzy, až po například fokusové skupiny. Hluboký vhled do cílové skupiny, jejich myšlení a chování se nazývá isnight.

Cílová skupina komunikace se nemusí shodovat s cílovou skupinou produktu. Například cílovou skupinou sladkého jogurtu s obalem s veselými kočičkami jsou děti, avšak cílovou skupinou komunikace jogurtu pro děti jsou matky. Ty rozhodují o nákupu.

Šikovní lidi patří do TRIADu

Hledáme k nám do Triadu marketingem protřelého account managera, který dokáže zachovat klidnou hlavu i celý tým a vyřešit všechny problémy reklamního světa. Více o pozici najdeš tady .

Arťák a copík, co nechtějí do agentury!

Toužíme po dvou osobnostech, které nechtějí do agentury.

Chtějí do Triadu

Proč to tak mají?

  • snaží se jít po podstatě a neřeší, co se hodí nebo nehodí
  • baví je řešit věci, které nikdy neřešili
  • nebojí se mluvit k lidem a bouchnout do stolu, když je to potřeba
  • nápady se jim v hlavě rojí jako houby po dešti, ale jsou schopni je ukočírovat
  • umí své nápady skvěle vyjádřit buď v grafických programech nebo textovém dokumentu + jako bonus jakýmkoliv jiným způsobem (pohybem, hlasem, pantomimicky, skrze hudbu...)
  • nebaví je dělat věci bez vtipu nebo nápadu
  • v reklamním prostředí už se nějakou dobu pohybují, ale zatím nenašli tu pravou
  • zajímají se o celý svět a dívají se na věci v kontextu
  • svoji energii chtějí investovat na úrodnou půdu
  • vědí, že nemají vždycky pravdu a jsou s tím úplně v pohodě

Chceme takové osobnosti do Triadu.

👇🏾👇🏾

Ideamaker & Copywriter

Graphic designer & Art director

🤞🏼🤞🏼

Dej o sobě vědět, chceme tě vidět, slyšet a poznat! A ty to chceš zažít. 💚