Připraven na novou výzvu? Pojď k nám

Co je to Augmented Reality?

Zjednodušeně je to pohled na reálny svět, který je nějakým způsobem doplněný nebo rozšířený o virtuální prvky. Tyto jsou zobrazené buď na displeji přes který se díváte na reálny svět, nebo zobrazené přímo v reálném světě přes projektor.

Kombinací reálného a virtuálního světa se dá dosáhnout velmi působivého a poutavého výsledného efektu, který kromě faktoru zábavy, často umí poskytnout uživateli i přidanou hodnotu.

Nejčastěji využívané augmented reality aplikace.

1. Aplikace, které vás snímají přes kameru.

Nejčastěji se používá klasická webkamera (např. na vašem notebooku), která snímá a rozeznává vytištěné objekty nebo vaši tvář.
Objekty vypadají nejčastěji jako černé čtverce. Buď si je vytisknete na papír, nebo jsou obsáhnuté v inzerci, vizitce a podobně. Na tyto objekty potom aplikace umí zmapovat prakticky cokoli, co si usmyslíte – 3D objekty, obrázky, texty či video. Tady je pár příkladů.

Podívejte se na virtuální zrcadlo od RayBan, kde jste si mohli vyzkoušet virtuální brýle.

2. Aplikace využívající mobilní zařízení.

Nejpopulárnější aplikace v této kategorii souvisí s navigací. Představte si, že jdete po městě, před sebou držíte telefon. Na displeji vidíte přes fotoaparát okolní budovy v rozšířené realitě. Aplikace vám zobrazuje, kde se nacházejí nejlepší restaurace a jaké mají hodnocení, aktuální menu apod. Stejně tak si takto můžete prohlížet  např. reality na prodej i s cenou a popisem, lokální informace z wikipedie nebo desítky jiných věcí které vás jen v této souvislosti napadnou.

Augmented reality mobilná aplikácia

3. Aplikace využívající projekcí.

A teď opačně. Nedíváte se na žádný display, ale reálny svět. Pomocí projektoru a tzv. projection mappingu vidíte rozšířenou realitu.

Šikovní lidi patří do TRIADu

Hledáme k nám do Triadu marketingem protřelého account managera, který dokáže zachovat klidnou hlavu i celý tým a vyřešit všechny problémy reklamního světa. Více o pozici najdeš tady .

Arťák a copík, co nechtějí do agentury!

Toužíme po dvou osobnostech, které nechtějí do agentury.

Chtějí do Triadu

Proč to tak mají?

  • snaží se jít po podstatě a neřeší, co se hodí nebo nehodí
  • baví je řešit věci, které nikdy neřešili
  • nebojí se mluvit k lidem a bouchnout do stolu, když je to potřeba
  • nápady se jim v hlavě rojí jako houby po dešti, ale jsou schopni je ukočírovat
  • umí své nápady skvěle vyjádřit buď v grafických programech nebo textovém dokumentu + jako bonus jakýmkoliv jiným způsobem (pohybem, hlasem, pantomimicky, skrze hudbu...)
  • nebaví je dělat věci bez vtipu nebo nápadu
  • v reklamním prostředí už se nějakou dobu pohybují, ale zatím nenašli tu pravou
  • zajímají se o celý svět a dívají se na věci v kontextu
  • svoji energii chtějí investovat na úrodnou půdu
  • vědí, že nemají vždycky pravdu a jsou s tím úplně v pohodě

Chceme takové osobnosti do Triadu.

👇🏾👇🏾

Ideamaker & Copywriter

Graphic designer & Art director

🤞🏼🤞🏼

Dej o sobě vědět, chceme tě vidět, slyšet a poznat! A ty to chceš zažít. 💚