Připraven na novou výzvu? Pojď k nám

Co je advertoriál

Advertoriál je placená reklama, která má podobu článku, nebo jiného žurnalistického formátu (v závislosti na použitá média).
Pojem vznikl spojením slov „advertisement“ a „editorial“. V tištěných médiích se advertoriál svou formou i vizuálem snaží co nejvíc přiblížit nezávislému redakčnímu textu. V televizi ho zase můžete vidět ve formě, která se podobá krátké informativní prezentaci produktů, ať už zvlášť nebo jako součást talkshow, či jiného programu.

Využití advertoriálu je vhodné zejména při kampaních, kde je potřebné problematiku a výhody produktu vysvětlit víc do hloubky a nestačí na to několik slov použitých v klasických reklamních vizuálech.


Advertoriál jako forma placené reklamy by měl být v médiích vždy viditelně označený jako inzerce. Často se na jeho označení používají i pojmy jako: speciální promo, speciální inzertní projekt, komerční příloha a podobně.


Některá obchodní oddělení médií, mediální laici, ale i marketingoví specialisti používají pojem PR článek. Tento pojem není správný, protože mixuje dohromady pojem public relations s inzercí. Někde najdete označení PR článek ve smyslu placený článek na internetu nesprávně použité v souvislosti se SEO na získávání zpětných odkazů.

Šikovní lidi patří do TRIADu

Hledáme k nám do Triadu marketingem protřelého account managera, který dokáže zachovat klidnou hlavu i celý tým a vyřešit všechny problémy reklamního světa. Více o pozici najdeš tady .

Arťák a copík, co nechtějí do agentury!

Toužíme po dvou osobnostech, které nechtějí do agentury.

Chtějí do Triadu

Proč to tak mají?

  • snaží se jít po podstatě a neřeší, co se hodí nebo nehodí
  • baví je řešit věci, které nikdy neřešili
  • nebojí se mluvit k lidem a bouchnout do stolu, když je to potřeba
  • nápady se jim v hlavě rojí jako houby po dešti, ale jsou schopni je ukočírovat
  • umí své nápady skvěle vyjádřit buď v grafických programech nebo textovém dokumentu + jako bonus jakýmkoliv jiným způsobem (pohybem, hlasem, pantomimicky, skrze hudbu...)
  • nebaví je dělat věci bez vtipu nebo nápadu
  • v reklamním prostředí už se nějakou dobu pohybují, ale zatím nenašli tu pravou
  • zajímají se o celý svět a dívají se na věci v kontextu
  • svoji energii chtějí investovat na úrodnou půdu
  • vědí, že nemají vždycky pravdu a jsou s tím úplně v pohodě

Chceme takové osobnosti do Triadu.

👇🏾👇🏾

Ideamaker & Copywriter

Graphic designer & Art director

🤞🏼🤞🏼

Dej o sobě vědět, chceme tě vidět, slyšet a poznat! A ty to chceš zažít. 💚