Připraven na novou výzvu? Pojď k nám

Mmmm… Vyhráli jsme M&Ms

V TRIADu to teď bude sladké. Proč? Oblíbená značka čokoládových bonbonů M&M’s z portfolia společnosti Wrigley ukončila výběrové řízení na agenturu, která jí pomůže s komunikací v Čechách a na Slovensku. A jak asi správně tušíte, náš tým z tohoto čokoboje vyšel vítězně.

11903885_10153279933038999_6485266057794727361_n

M&M’s plánuje komunikovat převážně v online prostředí, a i proto vybírala mezi agenturami, které jsou v onlinu silné. Naším úkolem bude připravovat kampaně a další aktivity na podporu značky a postará se o jejich propojení i za hranice sociálních sítí.

“TRIAD nás nadchl svou energií, zapálením pro značku M&M’s a skvělou týmovou spoluprací. Kreativní koncept a originální nápady na exekuci nás přesvědčily, že kampaň bude mít přesah daleko za hranice onlinu a že o značce M&M’s ještě hodně uslyšíme,” dodává Jaroslava Kapitánová, Brand manager pro kategorii Chocolate z Wrigley. 

“Budeme mít možnost vybudovat online komunitu okolo značky, která ji v našich dvou zemích zatím nemá, a zároveň dostaneme příležitost realizovat projekty s přesahem do jiných mediálních kanálů,” řekla nám Martina Ivanová, naše account manžerka, která měla celý tender na starosti. “Neomezili jsme se jen na samostatně fungující online kampaň, ale hledali jsme cesty, jak zasáhnout lidi organicky, ne jen placenou reklamou.” 

Spolupráce začala téměř okamžitě po oznámení výsledků výběrového řízení a její první výsledky bude možné vidět už hodně brzy. Máte se na co těšit…

Šikovní lidi patří do TRIADu

Momentálně nikoho nehledáme, ale kdo ví. Pokud si myslíš, že do TRIADu patříš, napiš nám a kdo ví, třeba se něco objeví.