| Matouš Fridrich
S Kingswoodem hledáme ta nej pikniková místa v ČR
Pro značku ciderů Kingswood jsme na letošní léto připravili „putovní“ kampaň s názvem #piknikujeme. Cílem je najít ta nejlepší pikniková místa, a to nejen v České republice, ale i v zahraničí. Stejně jako loni při akci „Den nepřečtených knih“ jsme letos pozvali ke spolupráci internetové knihkupectví Martinus.cz.
O čem to celé je? Začátkem července jsme 25 vybraným influencerům a bloggerům rozeslali piknikové koše plné dobrot a knih. Každý košík má své specifické jméno, které je zvoleno podle jedné z odrůd jablek. Jakmile se dočasný majitel košíku přihlásí pomocí instagramu a hashtagů #piknikujeme #kosJMENO, je jeho pozice společně s fotografií zanesena do piknikové mapy na www.kingswood.cz/piknikujeme. O košík se pak může kdokoliv přihlásit a poslat ho tak dál na cesty.
„Léto, Kingswood a piknik je rovnice, která do sebe skvěle zapadá a funguje jak dobře namazaná bageta. Piknik je skvělá věc, při které můžete zažít spoustu zábavy s přáteli nebo si třeba užít romantické odpoledne. Často se však potýkáme s tím, že nevíme, kam vyrazit. Doufám, že se toto díky #piknikujeme košíkům změní a najdeme dostatek krásných míst,“ řekl Brand Manager Paul Reason z Kingswoodu.
Celá aktivace probíhá hlavně na instagramovém účtu Kingswoodu, který promujeme také na facebookové stránce značky.
Šikovní lidi patří do TRIADu
Momentálně nikoho nehledáme, ale kdo ví. Pokud si myslíš, že do TRIADu patříš, napiš nám a kdo ví, třeba se něco objeví.