Připraven na novou výzvu? Pojď k nám

Veronika Valentová, náš nový kreativní šotek

Rádi bychom vám představili naši novou seniorní kreativní posilu Veroniku Valentovou. Když se jí zeptáte, jak by se charakterizovala jednou větou, tak odpoví „jsem takový kreativní šotek, který je neustále nespokojený především sám se sebou a musí se posouvat“.

V TRIADU nastupuje na pozici Creative Teamleader do týmu, který se stará o značky IKEA, Frisco a Jihlavanka. Náš Boss Péťa její příchod popisuje takto: „Se všemi zmíněnými klienty máme poměrně dlouhou historii a jsme moc rádi, že od nich dostáváme každým rokem více a více zajímavých zadání. Proto jsme potřebovali tým posilnit o někoho, kdo má v reklamě už dost za sebou. To Veronika s více jak 8 lety zkušeností s lokálními i mezinárodními klienty je. Výzev před ní stojí určitě dostatek, ale věřím, že se s tím dokáže poprat.“

Veronika do TRIADu přichází z agentury TL5, kde se krátce věnovala Milce, předtím strávila několik let v Zaraguze. Tam se podílela na přípravě kampaní pro AXE, Maggi, Maybelline nebo třeba Studentskou pečeť. „Potřebovala jsem už trochu změnu, ale pořád jsem chtěla zůstat v takový agentuře, která dělá super věci, má zábavný klienty a kde pracujou normálně nenormální lidi. A tohle všechno mi TRIAD nabídnul,“ řekla Veronika o svém nástupu.

Držíme ji palce!

Šikovní lidi patří do TRIADu

Hledáme k nám do Triadu marketingem protřelého account managera, který dokáže zachovat klidnou hlavu i celý tým a vyřešit všechny problémy reklamního světa. Více o pozici najdeš tady .

Arťák a copík, co nechtějí do agentury!

Toužíme po dvou osobnostech, které nechtějí do agentury.

Chtějí do Triadu

Proč to tak mají?

  • snaží se jít po podstatě a neřeší, co se hodí nebo nehodí
  • baví je řešit věci, které nikdy neřešili
  • nebojí se mluvit k lidem a bouchnout do stolu, když je to potřeba
  • nápady se jim v hlavě rojí jako houby po dešti, ale jsou schopni je ukočírovat
  • umí své nápady skvěle vyjádřit buď v grafických programech nebo textovém dokumentu + jako bonus jakýmkoliv jiným způsobem (pohybem, hlasem, pantomimicky, skrze hudbu...)
  • nebaví je dělat věci bez vtipu nebo nápadu
  • v reklamním prostředí už se nějakou dobu pohybují, ale zatím nenašli tu pravou
  • zajímají se o celý svět a dívají se na věci v kontextu
  • svoji energii chtějí investovat na úrodnou půdu
  • vědí, že nemají vždycky pravdu a jsou s tím úplně v pohodě

Chceme takové osobnosti do Triadu.

👇🏾👇🏾

Ideamaker & Copywriter

Graphic designer & Art director

🤞🏼🤞🏼

Dej o sobě vědět, chceme tě vidět, slyšet a poznat! A ty to chceš zažít. 💚