| Kuba Šumanský
Posilujeme v oblasti nákupu a správy médií. Seznamte se s Radovanem
Naší novou posilou v oblasti plánování médií je Radovan Smolka. Na pozici mediálního stratéga nastupuje k nám do Donské po předcházejících zkušenostech z mediální agentury Panmedia a spolupráce s agenturami Mullenloweggk a eCake. Agentura tak reaguje na vysokou poptávku v oblasti mediálních strategií a nákupu médií ze strany jejich klientů.
„Plánování médií nám není cizí. Za poslední dva roky máme zkušenosti s kampaněmi s celkovým mediálním spendem v řádech desítek milionů korun. To, čeho si na nás klienti nejvíce cení, je efektivita správy kampaní a hlavně rychlost jejich optimalizace. To je možné právě díky tomu, že kreativa a mediální plánování se v agentuře dějí prakticky vedle sebe,“ řekla Peťa Jankovičová, Managing Director. „Důraz klademe na plnění odvážných cílů, výkon a stoprocentní transparentnost spendů. Proto jsme rádi, že jsme naše řady mohli rozšířit o Radovana, který nám rostoucí poptávku pomůže naplnit.“
Podle nás je klíčem k úspěšné kampani především flexibilní sdílení dat, které je právě v případě in-house správy médií mnohem jednodušší. „Digitální kanály jsou skvělé v tom, že ihned vidíte, jak se kampani daří – a zároveň není problém sdělení rychle upravovat. Upřímně ale moc nerozumím zažité české praxi, kdy často mezi kreativní a mediální agenturou stojí tlustá zeď. Aby byla jakákoli kampaň efektivní, je životně důležité být na jedné lodi. To znamená sdílet data se všemi stranami včetně klienta a rozhodovat se podle reálného výkonu. Několik velkých kampaní jsme už dokonce spouštěli tak, že klient a celý agenturní tým včetně media buyera seděli v jedné místnosti. Ukázalo se, že je to nejen větší sranda, ale hlavně si všichni ušetříme mnoho času oproti přeposílání tabulek a vysvětlení“, řekl Adam Špina, Strategy Director.
Rado do Prahy přichází z Bratislavy, kde se nejčastěji věnoval kampaním pro auto-motoznačky a display reklamě. A proč právě TRIAD? „Chtěl jsem zkusit něco nového a TRIADí přístup ke kampaním, klientům, ale i ke kolegům mě lákal. Každému vyhovuje něco jiného a mně se tady líbí, že lidi na věcmi přemýšlí a do projektů dávají kus sebe, nejen balíčky.“
TRIAD chce především posílit digitální média, nákupu ostatních kanálů napřímo se i nadále bude věnovat jen marginálně. V plánu je větší zapojení českých i světových RTB systémů v kampaních klientů a rozšíření mediální distribuce digitálního videa. „To je také důvod, proč jsme se stali členem Google Partners se specializací na video reklamu. Do budoucna také chceme klást mnohem větší důraz na pokročilé měření reklamy nad rámec standardních statistik poskytovaných médii“, doplnil Adam.
Šikovní lidi patří do TRIADu
Momentálně nikoho nehledáme, ale kdo ví. Pokud si myslíš, že do TRIADu patříš, napiš nám a kdo ví, třeba se něco objeví.