Připraven na novou výzvu? Pojď k nám

Přivítejte naše nové posily do social media týmu

Social media tým pražského TRIADu je zase o něco větší a krásnější. A to díky dvěma posilám Jekatěrině Tkačenko a Karolíně Trávníčkové, které se zapojily do týmů starající se o mezinárodní komunikaci Velkopopovického Kozla a regionální komunikaci značky Frisco. Seznamte se…

IMG_8358_2

(zleva: Karolína Trávníčková, Jekatěrina Tkačenko)

Jekatěrina Tkačenko do TRIADu přichází ze společnosti Studenta Media, kde pečovala o chod redakce, správu sociálních sítí a public relations. Nyní se stará především o značku Frisco z portfolia společnosti Plzeňský Prazdroj.

Co dělám, když zrovna nedělám:

„Právě dokončuji bakalářské studium žurnalistiky na FSV UK. Když se zrovna nenakrucuji před kamerou ve fakultním televizním studiu, věnuji se třeba italštině nebo fitness. To mě poslední dobou pohltilo natolik, že jsem v létě vyjela cvičit jako instruktorka na Krétu,“ řekla o sobě Jekatěrina.

Karolína Trávníčková do ulice Donská 9 dorazila z nevládní instituce Think-tank Evropské hodnoty, kde působila na pozici eventové manažerky. V TRIADu se stará o mezinárodní komunikaci a správu kampaní značky Velkopopovický Kozel (celkem 8 zemí).

Co dělám, když zrovna nedělám:

„I v social media je potřeba mít někdy ostré lokty, jak na to trénuji při Roller Derby, kde jsem členka týmu Hard Breaking Dolls. Když tomu čas dovolí, snažím se držet při životě svůj ciderellaz blog,“ prozradila o sobě Karolína.

Tím hledání nových posil do TRIADu nekončí. Sleduj naši nabídku a přijď na kávu, čaj, pivo nebo jen tak.

Šikovní lidi patří do TRIADu

Hledáme k nám do Triadu marketingem protřelého account managera, který dokáže zachovat klidnou hlavu i celý tým a vyřešit všechny problémy reklamního světa. Více o pozici najdeš tady .

Arťák a copík, co nechtějí do agentury!

Toužíme po dvou osobnostech, které nechtějí do agentury.

Chtějí do Triadu

Proč to tak mají?

  • snaží se jít po podstatě a neřeší, co se hodí nebo nehodí
  • baví je řešit věci, které nikdy neřešili
  • nebojí se mluvit k lidem a bouchnout do stolu, když je to potřeba
  • nápady se jim v hlavě rojí jako houby po dešti, ale jsou schopni je ukočírovat
  • umí své nápady skvěle vyjádřit buď v grafických programech nebo textovém dokumentu + jako bonus jakýmkoliv jiným způsobem (pohybem, hlasem, pantomimicky, skrze hudbu...)
  • nebaví je dělat věci bez vtipu nebo nápadu
  • v reklamním prostředí už se nějakou dobu pohybují, ale zatím nenašli tu pravou
  • zajímají se o celý svět a dívají se na věci v kontextu
  • svoji energii chtějí investovat na úrodnou půdu
  • vědí, že nemají vždycky pravdu a jsou s tím úplně v pohodě

Chceme takové osobnosti do Triadu.

👇🏾👇🏾

Ideamaker & Copywriter

Graphic designer & Art director

🤞🏼🤞🏼

Dej o sobě vědět, chceme tě vidět, slyšet a poznat! A ty to chceš zažít. 💚