Připraven na novou výzvu? Pojď k nám

Snapchat roste a Impacto představilo budoucnost filmů pro dospělé

Minulý týden nám zase ukázal, že svět nebude takový, jaký ho známe. Facebook vypustil další aplikaci, aby naše telefony byly zaplaveny jen jeho obsahem, Snapchat zase trochu vyrostl a Impacto ukázalo, že virtuální realita je o něco blíže. Co to přesně všechno znamená?

Snapchat roste

Od května letošního roku Snapchat ztrojnásobil počet zhlédnutých videí. Momentálně to dělá 6 miliard za každý den. Za nárůstem popularity této sociální sítě stojí řada inovací, do kterých se Snapchat za poslední rok pustil (v lednu Snapchat představil příběhovou platformu Discover, v září rozšíření o animované selfie Lenses).

Zveřejněná čísla svádí k srovnání s překotným růstem počtu zhlédnutých videí na Facebooku, na který teď Snapchat dotahuje (pěkné shrnutí najdete ve článku na Fortune). I když je úspěch Snapchatu nepochybný, je třeba mít na mysli, že zatímco Facebook počítá zhlédnuté video až od třetí vteřiny, Snapchat počítá zhlédnutí už od otevření video zprávy. A to je rozdíl. Ať už ale srovnáváte jakkoliv, video je vítězem všech formátů.

Notify: Facebook má další aplikaci

Pokud máte zafacebookovaný celý telefon, ale z nějakého důvodu byste chtěli naložit ještě více, Facebook spouští aplikaci, která bude prostřednictvím push notifikací posílat důležité zprávy přímo na lock screen vašeho telefonu. Podobně jako u Twitteru nabízí aplikace Notify sledování zdrojů, které máte rádi.

Proč to Facebook dělá? Push notifikace nabízí úplně jiný formát konzumování zpráv, kdy uživateli odpadá brouzdání feedem (více si o tom můžete přečíst na re/code) Facebook chce v rámci Notify nabízet kvalitní obsah, který má nabídnout až 70 exkluzivních partnerů.

Impacto: Budoucnost je tady

Geekové pozor, virtuální realita je zase o krok blíž…ehm….realitě. Headset pro virtuální realitu Oculus Rift si za pár měsíců budete moct koupit domů. K stoprocentnímu zážitku ale stále něco chybí. Německý tým z futuristické laboratoře Human-Computer Interaction vyvinul Impacto. Jde o zatím trochu těžkopádný náramek, který funguje dohromady s VR brýlemi. Impacto však umí obohatit virtuální realitu o další smysl – cit. Pomocí nervové elektrostimulace můžete virtuální realitu cítit na vlastní kůži. Asi není nutno psát o tom, že moment, kdy bude Impacto dotažené do konce, bude přelomový nejen pro porno průmysl.

Další novinky:

Pokud v následujících týdnech vyfotíte fotku svých přátel na telefon, Facebook dokáže rozpoznat jejich tváře a spárovat je s vašimi kontakty. Autor fotografie dostane nabídku poslat fotografii do Facebook Messengeru. Pro větší pohodlí uživatelů je nejpopulárnější sociální síť zase o něco víc creepy.

Tinder má nový algoritmus, který dokáže lépe využít toho, co o sobě říkáte. Samozřejmě vám tak může nabídnout partnery, kteří se vám více podobají.

Nová sociální síť Tsu poznala, jak škaredý a nemilosrdný je svět. Konkurenční Facebook totiž blokuje zmínky o sociální síti, která nabízí platbu uživatelům za zveřejňování obsahu. Háček je v tom, že Tsu funguje na pozvánky, které si uživatelé chtějí poslat Facebook Messengerem.

Facebook spustil 360 videa pro iOS a některé headsety VR. (Otáčet videem můžete i na desktopu, výsledek ale vypadá trochu těžkopádně). Tentokrát Facebook spouští i pro Českou Republiku, takže pokud máte v ruce iPhone, podívejte se, jak si s novým formátem poradilo Nescafé.

NESCAFÉ 360° videoChyťte ráno ten správný rytmus s NESCAFÉ! Objevte revoluční 360° video a zjistíte, jak lidé po celém světě slaví ráno. S jakou písní začínáte den vy?

Posted by NESCAFÉ on Thursday, November 12, 2015

Šikovní lidi patří do TRIADu

Připraven na novou výzvu?
Hledáme tě!
Pojď k nám