Připraven na novou výzvu? Pojď k nám

Kukátko #03
„Connecting people!“

Sledovaní reklam a kampaní ze světa je pro nás každodenní chleba. Některé se nám líbí víc, některé méně. Všichni na ně u nás máme svůj názor a vedeme o nich dlouhé debaty. A o ty nejzajímavější reklamy i názory se rádi podělíme v našem seriálu Kukátko.

V souvislosti s koronavirem se výrazně omezili možnosti pohybu a cestování. Možnosti scházet se s přáteli a rodinou jsou často limitované. Značky proto víc upírají pohled na jednu ze základních potřeb člověka, která se ocitá v úzadí – lidskou interakci – a pomáhají lidem cítit se vzájemně blíž.

Co z reklamního světa nás nejvíc pohltilo v červnu?

Connections – Heineken

„Heineken a Covid-19. Milý, upřímný a pohodový.“
Adam Špina, strategy & media director

„Perfektne trafená atmosféra izolácie, po ktorej mám okamžite chuť stretnúť sa s kamarátmi pri pive.“
Matúš Ficko, social media manager

“ Sú veci, ktoré jednoducho online nie sú také super ako naživo. Pekne empaticky ukázané to, čo sme asi všetci v izolácií cítili.“
Petra Jankovičová, co-founder

We’re here for you – Wiener’s Circle


„Štavnatá hyperbola o dôležitosti ľudskej interakcie v čase corona lockdownu.“
Matúš Ficko, social media manager

„Najprv si poviete, že: Čóóó? Zas patetický klavírik a „uncertain times“? A potom to príde!“

Petra Jankovičová, co-founder

Ingenious Productions – Dacia

„Chytrá loukostovka s prima kopíčkem a epic produktem v první sekundě!“
Matouš Fridrich, chief creative director

„…a trochu za nášho rybníčka.“

Petra Jankovičová, co-founder

Cubes – Lego

„Osobne nemám rád, keď ide LEGO produktovo mimo štandardný systém, ale tento fresh spotík ma ba!“
Michal Pivarči, senior copywriter & idea maker

Get Money Calm – Money Super Market

„Úplný úlet, ale prečo nie. Špeciálne je super ten chill voiceover.“
Michal Pivarči, senior copywriter & idea maker

Co super jste v kontextu chybějící lidské interakce zachytili vy?

Šikovní lidi patří do TRIADu

Hledáme k nám do Triadu marketingem protřelého account managera, který dokáže zachovat klidnou hlavu i celý tým a vyřešit všechny problémy reklamního světa. Více o pozici najdeš tady.

V Triadu nám chybí Social Media Brand Manager. A můžeš to být právě ty. Fakt? Fakt!