| Eva Pavlová
Třikrát o reklamách na sociálních sítích
Instagram ukazuje více reklam.
Velmi stručně: V průběhu posledních měsíců narostl počet impresí na Instagramu třináctkrát. Logickou úvahou by tak reklamou zahlcené prostředí mělo uživatele obtěžovat. Podle partnera Instagramu, společnosti Brand Networks, ale cena za CPM (neboli cena za tisíc zhlédnutí) zůstala v průběhu posledních měsíců stejná.
Snapchat vyvíjí API.
Snapchat pracuje na novém modelu reklam, který bude co do analytických nástrojů – nebo třeba možností cílení – podobný největším hráčům na poli sociálních sítí. Snapchatu má pomoci akvizice několika technologických firem a samozřejmě vývoj vlastní API. Otázka je, za jak dlouho se budeme moci na e-commerce na Snapchatu těšit. Vývoj vlastní API například Pinterestu trvala více než devět měsíců.
Twitter bez reklam jen pro VIP.
Prominentním influencerům na síti se nedávno začal počet reklam dramaticky snižovat, někteří z nich mají Twitter dokonce úplně bez reklam. Reklamní sdělení je prý nemá odrazovat od používání sítě. Firma, která se snaží zvýšit nárůst uživatelů, tím jen tak mimochodem říká, že je jí kvalita zážitku, kterou nabízí většině svých uživatelů, jedno. Pro kontext ještě dodejme, že Twitter na reklamách za uplynulý rok vydělal více jak dvě miliardy dolarů.
Šikovní lidi patří do TRIADu
Momentálně nikoho nehledáme, ale kdo ví. Pokud si myslíš, že do TRIADu patříš, napiš nám a kdo ví, třeba se něco objeví.