| Kuba Šumanský
TRIAD Advertising hlásí nové kreativní posily
Nedávno jsme vám představili trojici nových social media mušketýrů, kteří posilnili společnost TRIAD Advertising. Rádi bychom se pochlubili i novou kreativní sílou, která bude vymýšlet nevídané vizuály a texty, které se budou číst samy. Jsou jimi Gromusová, Kříž a Pituscan.
Lucie Gromusová, Copywriter/ Idea maker
Než Lucie zavítala na adresu Donská 9, pracovala jako copywriter a idea maker ve společnosti Zaraguza, kde svými dovednostmi se slovy „čarovala“ pro klienty jako jsou například Olympus, Maggi, Maybelline, Heineken, AXE nebo Jack Daniel’s. V TRIADu se zařadila do týmu, který má na starosti značky Frisco, Veet, Vanish, Durex, Scholl a další. Jejím prvním „zářezem“ v TRIADU je vítězství v tenderu pro M&Ms.
Co dělám, když zrovna nedělám:
Literární duch se v Lucii nezapře. Pokud zrovna nepracuje, lze její tvorbu vidět na jejím blogu, nebo si rovnou přečíst její e-knihu Malá velká domů. „Volný čas trávím jako každý druhý intouš – venčím psa, hodně čtu, fotím polaroidy, poslouchám muziku, chodím do kina, cestuju a sem tam zvládnu i nějaký ten sport,“ řekla Lucka.
Karel Kříž, Art director
Než Karel usedl za velký monitor v TRIADu, pracoval ve firmě BlueGhost, na pozici webdesigner. Co stojí za zmínku z jeho soukromé tvorby je kniha Kladno/Zrezlá krajina, která vznikla v rámci jeho absolventské práce. U nového stolu v Donské bude vdechovat život vizualizacím pro klienty Pilsner Urquell, Jihlavanka a IKEA.
Co dělám, když zrovna nedělám:
Karel je doslova renesančním mužem. Dlouhou dobu se věnoval lednímu hokeji a skateboardingu. „Jsem hrdým majitelem několika elektrických kytar, na které se pokouším hrát už hodně dlouhou dobu. Pořád mě to ale baví… S tím se pojí i to, že jsem během toho času stačil založit, vystřídat, rozpustit a opustit spoustu kapel. Tu poslední jsem založil v roce 2008 a jmenuje se Gorgonea Prima. Vymýšlím pro ní vlastně úplně všechno od hudby až po nášivky,” řekl Karel.
Artiom Pituscan, Art Director
Artiom úplně původně pochází z Moldavska, ale do TRIADu jeho cesta vedla přes Media Factory a agenturu ZARAGUZA, kde se zabýval projekty pro značky Heineken, Jack Daniel’s, ŠKODA a Olympus. V TRIADu se zapojil do týmu, který se stará o značky Plzeňského Prazdroje – Velkopopovický Kozel, Kingswood, Frisco a další. Stejně jako Lucie, tak i Artiom se podílel na vítězném tenderu pro značku M&Ms.
Co dělám, když nedělám:
„Do mých koníčků patří cizí jazyky, komiksy, počítačové hry a game design, retouch, kreslení a ilustrace (jak analogové, tak i digitální) a další dětské a pubertální zábavy,“ řekl o sobě Artiom.
Šikovní lidi patří do TRIADu
Momentálně nikoho nehledáme, ale kdo ví. Pokud si myslíš, že do TRIADu patříš, napiš nám a kdo ví, třeba se něco objeví.