Připraven na novou výzvu? Pojď k nám

Vyzkoušeli jsme reklamu na Instagramu a máme první výsledky!

30. září večer zazvonily digitální zvony a oznámily vstup Instagram Ads do České republiky, respektive možnost zaměřit reklamu také na české uživatele této sociální sítě. Takovou šanci jsme si samozřejmě nemohli nechat ujít a ve spolupráci s naším klientem Pilsner Urquell jsme reklamu na Instagramu otestovali.

V rámci Instagram ads jsou v současnosti dostupné tři reklamní formáty – Website Clicks, Mobile App Installs a Video Views. My jsme se rozhodli vyzkoušet poslední jmenovaný formát a nabídli českým pivařům na Instagramu krásné video o čepování Plzně v délce 15 vteřin.

 

 

Reklamy jsme cílili na podobnou skupinu uživatelů jako na Facebooku, tedy fanoušky piva bez rozdílu pohlaví. V rámci věku jsme ale museli jít na maximum (18 – 65+) kvůli menší velikosti dané cílovky na Instagramu.

Výsledky? Lepší, než jsme čekali. V porovnání s velkým modrým bratrem jsme se na Instagramu dostali na poloviční cenu skoro ve všech aspektech – nejen u CPM a CPR, ale také u ceny za zhlédnutí a dokončení videa. Průměrná délka zhlédnutí videa pak vystřelila o 20% oproti videím se stejnou délkou a tématem na Facebooku.

Jak vidíte, reklamám na Instagramu mimořádně svědčí to, že ještě voní novotou, a hodně marketéru stále nevyužilo situace. Na nic proto nečekejte a reklamy na Instagramu vyzkoušejte – kujte je, dokud jsou žhavé.

Foto: business.instagram.com

Šikovní lidi patří do TRIADu

Hledáme k nám do Triadu marketingem protřelého account managera, který dokáže zachovat klidnou hlavu i celý tým a vyřešit všechny problémy reklamního světa. Více o pozici najdeš tady .

Arťák a copík, co nechtějí do agentury!

Toužíme po dvou osobnostech, které nechtějí do agentury.

Chtějí do Triadu

Proč to tak mají?

  • snaží se jít po podstatě a neřeší, co se hodí nebo nehodí
  • baví je řešit věci, které nikdy neřešili
  • nebojí se mluvit k lidem a bouchnout do stolu, když je to potřeba
  • nápady se jim v hlavě rojí jako houby po dešti, ale jsou schopni je ukočírovat
  • umí své nápady skvěle vyjádřit buď v grafických programech nebo textovém dokumentu + jako bonus jakýmkoliv jiným způsobem (pohybem, hlasem, pantomimicky, skrze hudbu...)
  • nebaví je dělat věci bez vtipu nebo nápadu
  • v reklamním prostředí už se nějakou dobu pohybují, ale zatím nenašli tu pravou
  • zajímají se o celý svět a dívají se na věci v kontextu
  • svoji energii chtějí investovat na úrodnou půdu
  • vědí, že nemají vždycky pravdu a jsou s tím úplně v pohodě

Chceme takové osobnosti do Triadu.

👇🏾👇🏾

Ideamaker & Copywriter

Graphic designer & Art director

🤞🏼🤞🏼

Dej o sobě vědět, chceme tě vidět, slyšet a poznat! A ty to chceš zažít. 💚