| Boris Múdry
Vyzkoušeli jsme reklamu na Instagramu a máme první výsledky!
30. září večer zazvonily digitální zvony a oznámily vstup Instagram Ads do České republiky, respektive možnost zaměřit reklamu také na české uživatele této sociální sítě. Takovou šanci jsme si samozřejmě nemohli nechat ujít a ve spolupráci s naším klientem Pilsner Urquell jsme reklamu na Instagramu otestovali.
V rámci Instagram ads jsou v současnosti dostupné tři reklamní formáty – Website Clicks, Mobile App Installs a Video Views. My jsme se rozhodli vyzkoušet poslední jmenovaný formát a nabídli českým pivařům na Instagramu krásné video o čepování Plzně v délce 15 vteřin.
Reklamy jsme cílili na podobnou skupinu uživatelů jako na Facebooku, tedy fanoušky piva bez rozdílu pohlaví. V rámci věku jsme ale museli jít na maximum (18 – 65+) kvůli menší velikosti dané cílovky na Instagramu.
Výsledky? Lepší, než jsme čekali. V porovnání s velkým modrým bratrem jsme se na Instagramu dostali na poloviční cenu skoro ve všech aspektech – nejen u CPM a CPR, ale také u ceny za zhlédnutí a dokončení videa. Průměrná délka zhlédnutí videa pak vystřelila o 20% oproti videím se stejnou délkou a tématem na Facebooku.
Jak vidíte, reklamám na Instagramu mimořádně svědčí to, že ještě voní novotou, a hodně marketéru stále nevyužilo situace. Na nic proto nečekejte a reklamy na Instagramu vyzkoušejte – kujte je, dokud jsou žhavé.
Foto: business.instagram.com
Šikovní lidi patří do TRIADu
Momentálně nikoho nehledáme, ale kdo ví. Pokud si myslíš, že do TRIADu patříš, napiš nám a kdo ví, třeba se něco objeví.