Připraven na novou výzvu? Pojď k nám

Když ji miluješ, dej jí pusu… na Instagram

Stará lidová tradice říká, že na prvního máje je třeba políbit ženy a dívky, aby do roka neuschly. A jelikož Kofola chce šířit lásku světem, připravili jsme pro ni speciální polibkovou kampaň na Instagramu 🙂

Princip byl jednoduchý: vyfoť svoji prvomájovou pusu, přidej ji na Instagram s hashtagem #kofolapusa a Kofola ti pošle vytisknutou fotku za rámeček. Vytisknutí pusy za hubičku jsme ohlásili na Facebooku a už od časného rána jsme s napjetím sledovali, jestli se Češi a Slováci budou spíš stydět, nebo se o polibky podělí…

…a láska zvítězila na plné čáře 🙂 Pusu nám poslalo přes 600 uživatelů. Některé se odehrávaly pod rozkvetlou třešní, jiné pod vodou nebo dokonce na lavičce hlavou vzhůru. Kofola také přenášela první máj na své webové stránky v přímém přenosu. Nejvíc nás ale potěšilo, že fotky na památku si líbající se páry nejen složily podle návodu, ale dokonce je vyfotily a šířily radost z ní “fotkou fotky” sdílenou opět na Instagram. Francouzský sociolog Jean Beaudrillard by měl z takové kopie kopie reality radost 🙂

Slavit může i Kofola – za jediný den získala kromě spousty pus i přes 500 followerů za jediný den(!) a odstartovala tak komunikaci s fanoušky na svém Instagramu. Fanoušci se můžou těšit na příběhy ze zákulisí natáčení reklam i každodenního života a Kofola zase ze 100% organického reache postů, který Instagram na rozdíl od Facebooku nabízí.

Šikovní lidi patří do TRIADu

Hledáme k nám do Triadu marketingem protřelého account managera, který dokáže zachovat klidnou hlavu i celý tým a vyřešit všechny problémy reklamního světa. Více o pozici najdeš tady .

Arťák a copík, co nechtějí do agentury!

Toužíme po dvou osobnostech, které nechtějí do agentury.

Chtějí do Triadu

Proč to tak mají?

  • snaží se jít po podstatě a neřeší, co se hodí nebo nehodí
  • baví je řešit věci, které nikdy neřešili
  • nebojí se mluvit k lidem a bouchnout do stolu, když je to potřeba
  • nápady se jim v hlavě rojí jako houby po dešti, ale jsou schopni je ukočírovat
  • umí své nápady skvěle vyjádřit buď v grafických programech nebo textovém dokumentu + jako bonus jakýmkoliv jiným způsobem (pohybem, hlasem, pantomimicky, skrze hudbu...)
  • nebaví je dělat věci bez vtipu nebo nápadu
  • v reklamním prostředí už se nějakou dobu pohybují, ale zatím nenašli tu pravou
  • zajímají se o celý svět a dívají se na věci v kontextu
  • svoji energii chtějí investovat na úrodnou půdu
  • vědí, že nemají vždycky pravdu a jsou s tím úplně v pohodě

Chceme takové osobnosti do Triadu.

👇🏾👇🏾

Ideamaker & Copywriter

Graphic designer & Art director

🤞🏼🤞🏼

Dej o sobě vědět, chceme tě vidět, slyšet a poznat! A ty to chceš zažít. 💚