Připraven na novou výzvu? Pojď k nám

Když máš ze spotu husí kůži

Času je málo. Za pět sekund zaujmout. Za patnáct sekund si někoho získat. Za třicet sekund vychrlit všechny informace. Hromady informací. Kdo by byl v dnešní době takový blázen, aby lakonické sdělení „ohřej si Kingswood“ prodával ve čtyřminutovém spotu? To samozřejmě není řečnická otázka.

Na internetech se poslední dobou zjevují zvláštní videa, označená zkratkou ASMR, v nichž éterická diva vzrušeně hledí do objektivu, šeptá láskyplné mantry a vytváří na mikrofon různé uklidňující zvuky za pomoci předmětů každodenní potřeby. Tajemná zkratka znamená – ve zkratce – pocit příjemného mravenčení v hlavě, týlu a ramenou, navozený nějakým audiovizuálním podnětem. Může to být oblíbená pasáž v oblíbené písničce, mistrné rozuzlení v detektivce nebo právě relaxační video založené na detailním zvuku. Jakkoliv zvláštní se ASMR klipy a jejich tvůrci mohou zdát, ti nejúspěšnější mají přes milion zhlédnutí.

Co s tím má společného cider Kingswood? Především jde o pití, které se hodí k relaxu. Ve své komunikaci už delší dobu nabádá lidi, aby zpomalili tempo a víc si užívali života. A protože to je filozofie, která jde trochu proti běžnému tempu reklamního sdělení, zkusili jsme taky něco nového: natočili jsme dlouhá, podivně příjemná videa s pomalým dějem a hřejivou atmosférou, okořeněná detailně nasnímanými zvuky. Pro tuto smyslovou zkušenost, spojenou s nerušeným odpočinkem v teple domova, jsme stvořili i název – Krasozimění.

Video-recept v reálném čase

Jako každé oblíbené chlazené letní pití musí Kingswood v zimě měnit strategii. Naštěstí se dá dobře svařit a to jsme měli za úkol světu trochu připomenout. Navzdory tomu, že Kingswood Spiced Apple stačí jen ohřát, bez koření a doplňků, jsme stvořili s produkcí Silencio FX video recept, který trvá čtyři minuty. Jde totiž celkově o recept na Krasozimění, chvilku pohody s nohama v teple, která se ale pochopitelně točí kolem horkého Kingswoodu.

Instantní knížka

Protože se Kingswood tradičně spojuje se čtením knížek a protože část lidí dává před zvuky předmětů přednost lidskému hlasu, natočili jsme i druhé video, tentokrát jako audio-povídku. Napsali jsme si příběh na míru atmosféře Krasozimění a nechali ho přečíst naši éterickou dívku. Druhé video jsme tak dotáhli na dvanáct minut, což je délka čtyřiadvaceti reklamních spotů; ve srovnání se stopáží ASMR příspěvků a audio-knih je to však ještě málo. Nicméně pro nás to bylo akorát, aby si mohli naši diváci „odpočinout s literaturou“ téměř kdekoliv.

V obou klipech hraje samozřejmě zásadní roli sound design pod taktovkou SYPE STUDIOS. Nahrávání většiny zvuků probíhalo binaurálně, tedy na dva mikrofony, které jsou ve stejné pozici jako lidské uši, a taková nahrávka pak působí prostorovým dojmem. Videa fungují nejlépe ve sluchátkách, takže abychom zasáhli naši cílovku se sluchátky přirozeně na hlavě, rozšířili jsme mediální mix i o audiospot na Spotify.

Jak tahle divná a pomalá reklama skutečně zapůsobí na české publikum, to je zatím ve hvězdách. Můžete si to ale vyzkoušet sami na sobě. Stačí si videa pustit. Tak prosím, jen si odpočiňte.

Šikovní lidi patří do TRIADu

Hledáme k nám do Triadu MacGyvera, který dokáže zachovat chladnou hlavu a vyřešit všechny problémy reklamního světa. Více o pozici najdeš tady .

ŠÉF RECEPCE -> Pokud si myslíš, že jsi člověk, který se vždy usměje, zařídí, vyřeší a nelekne se. Ničeho se nebojí, dokonce ani fronty u přepážky České pošty, tak v tom případě jsi náš člověk. Do Prahy hledáme šéfa / šéfovou recepce. Více o pozici najdeš tady.