Připraven na novou výzvu? Pojď k nám

Hnutí proti starostem. Kampaň Kofoly učí lidi neřešit.

Dobrý den, může jít velbloud ven? Rozhodčí je lemur. A jestli to nechápete, vůbec to nevadí. Řeč je totiž o nové ATL kampani na Kofolu 0,5l, ve které o to vůbec nejde.

Jejím smyslem bylo přimět mladé lidi, aby si dopřávali nerušený oddech, chvíli na svůj malý reset. Aneb, jak stálo v briefu: svůj „osvěžující mžik“. Tento mžik jsme našli v NEŘEŠENÍ: Ve vnitřním světě, kde neexistují nároky a úkolování dospělých ani očekávání vrstevníků. Tam, kde se všechny starosti dají odložit na později a jde jen o radost ze života.

A protože jde o mladé, inspirovali jsme se pro tento svět fenoménem zábavných gifových smyček, v nichž happy endem není pointa, ale úsměv na líci. Vždyť máloco u této generace zaznamenalo takový comeback jako GIFy.

Komerční přestávky v televizi, plné apelů k prodeji a sebechvály na lepší než běžné prací prostředky, jsme tak narušili hravými a mnohdy ulítlými desetivteřinovými spoty, které diváky budí z divácké letargie svojí „nereklamností“. A tím to vlastně jen začalo. NEŘEŠENÍ jsme vzali pěkně od podlahy a ve velkém! Nejen v televizi, ale i na billboardech, v ulicích, na YouTube, bannerech…

… zkrátka snad ve všech formátech ATL i onlinu, přičemž u každého jsme zvolili odlišný přístup. Například v případě CLV, kde jsme využili lentikulární technologii tisku, díky níž se naše reklama hýbala dle toho, z jakého úhlu se na ni lidé dívali.

Zvláštní kapitolou kampaně je neřešící aplikace, která uživatelům umožňuje vytvořit si jednoduše vlastní, originální GIF přímo ze svého telefonu a vyvěsit ho na speciální microsite. Aplikaci si už stáhlo přes 12 tisíc lidí, kteří dohromady vytvořili přes 10 tisíc GIFů, z toho skoro 4 500 zveřejnili. Když už jsme u toho: suma sumárum jsme se u těchto výtvorů dopočítali více než 3 miliónů shlédnutí. A čísla dál narůstají!

To vše pro český a slovenský trh, při příležitosti uvedení půllitrovek Kofoly v novém designu lahví, o nějž se postaral slavný designer Rony Plesl. I na nich najdete naše neřešící slogany, kterými se kampaň jenom hemží.

Co na to říkáte? Neřešíte? My ano!

Šikovní lidi patří do TRIADu

Momentálně nikoho nehledáme, ale kdo ví. Pokud si myslíš, že do TRIADu patříš, napiš nám a kdo ví, třeba se něco objeví.

Tento blog píšu skutoční ľudia v Triade, kde používame KontentinoAllfred aby sme boli efektívnejší. Spolu s BRACKETSPros&Cons sme členmi DevinBand.