Připraven na novou výzvu? Pojď k nám

Hnutí proti starostem. Kampaň Kofoly učí lidi neřešit.

Dobrý den, může jít velbloud ven? Rozhodčí je lemur. A jestli to nechápete, vůbec to nevadí. Řeč je totiž o nové ATL kampani na Kofolu 0,5l, ve které o to vůbec nejde.

Jejím smyslem bylo přimět mladé lidi, aby si dopřávali nerušený oddech, chvíli na svůj malý reset. Aneb, jak stálo v briefu: svůj „osvěžující mžik“. Tento mžik jsme našli v NEŘEŠENÍ: Ve vnitřním světě, kde neexistují nároky a úkolování dospělých ani očekávání vrstevníků. Tam, kde se všechny starosti dají odložit na později a jde jen o radost ze života.

A protože jde o mladé, inspirovali jsme se pro tento svět fenoménem zábavných gifových smyček, v nichž happy endem není pointa, ale úsměv na líci. Vždyť máloco u této generace zaznamenalo takový comeback jako GIFy.

Komerční přestávky v televizi, plné apelů k prodeji a sebechvály na lepší než běžné prací prostředky, jsme tak narušili hravými a mnohdy ulítlými desetivteřinovými spoty, které diváky budí z divácké letargie svojí „nereklamností“. A tím to vlastně jen začalo. NEŘEŠENÍ jsme vzali pěkně od podlahy a ve velkém! Nejen v televizi, ale i na billboardech, v ulicích, na YouTube, bannerech…

… zkrátka snad ve všech formátech ATL i onlinu, přičemž u každého jsme zvolili odlišný přístup. Například v případě CLV, kde jsme využili lentikulární technologii tisku, díky níž se naše reklama hýbala dle toho, z jakého úhlu se na ni lidé dívali.

Zvláštní kapitolou kampaně je neřešící aplikace, která uživatelům umožňuje vytvořit si jednoduše vlastní, originální GIF přímo ze svého telefonu a vyvěsit ho na speciální microsite. Aplikaci si už stáhlo přes 12 tisíc lidí, kteří dohromady vytvořili přes 10 tisíc GIFů, z toho skoro 4 500 zveřejnili. Když už jsme u toho: suma sumárum jsme se u těchto výtvorů dopočítali více než 3 miliónů shlédnutí. A čísla dál narůstají!

To vše pro český a slovenský trh, při příležitosti uvedení půllitrovek Kofoly v novém designu lahví, o nějž se postaral slavný designer Rony Plesl. I na nich najdete naše neřešící slogany, kterými se kampaň jenom hemží.

Co na to říkáte? Neřešíte? My ano!

Šikovní lidi patří do TRIADu

Hledáme k nám do Triadu marketingem protřelého account managera, který dokáže zachovat klidnou hlavu i celý tým a vyřešit všechny problémy reklamního světa. Více o pozici najdeš tady .

Arťák a copík, co nechtějí do agentury!

Toužíme po dvou osobnostech, které nechtějí do agentury.

Chtějí do Triadu

Proč to tak mají?

  • snaží se jít po podstatě a neřeší, co se hodí nebo nehodí
  • baví je řešit věci, které nikdy neřešili
  • nebojí se mluvit k lidem a bouchnout do stolu, když je to potřeba
  • nápady se jim v hlavě rojí jako houby po dešti, ale jsou schopni je ukočírovat
  • umí své nápady skvěle vyjádřit buď v grafických programech nebo textovém dokumentu + jako bonus jakýmkoliv jiným způsobem (pohybem, hlasem, pantomimicky, skrze hudbu...)
  • nebaví je dělat věci bez vtipu nebo nápadu
  • v reklamním prostředí už se nějakou dobu pohybují, ale zatím nenašli tu pravou
  • zajímají se o celý svět a dívají se na věci v kontextu
  • svoji energii chtějí investovat na úrodnou půdu
  • vědí, že nemají vždycky pravdu a jsou s tím úplně v pohodě

Chceme takové osobnosti do Triadu.

👇🏾👇🏾

Ideamaker & Copywriter

Graphic designer & Art director

🤞🏼🤞🏼

Dej o sobě vědět, chceme tě vidět, slyšet a poznat! A ty to chceš zažít. 💚