Připraven na novou výzvu? Pojď k nám

Co je to geocaching?

Geocaching je spojení hry a turistiky. Princip hry spočívá v hledání ukryté nepromokavé schránky (cache nebo i keška), která obsahuje tzv. „logbook“ (sešítek, kam se nálezce zapíše – dobré je přibalit i propisku J ). Pokud je schránka větší, může obsahovat i nějakou maličkost, co potěší nálezce a ten ji může vyměnit za novou.

GPS do ruky

Jako se každý „turistikychtivý“ hledač dostane ke kešce? Od svého vzniku v roce 2000 má geocaching hromady fanoušků, kteří se shromažďují na portále zaobírající se touto zábavou. Tady můžou najít databázi se souřadnicemi jednotlivých kešek. Souřadnice následně nahrají do svých CPS a honba za pokladem může začít J.

„Poklad“ obvykle nebývá vyšší finanční hodnoty. Jde o radost z nálezu, ne o sponzoring na nové BMW. Otevřete schránku, vezmete si obsah a na dno vložíte předmět s podobnou nebo vyšší hodnotou. Existují i tzv. „geocoins“, geomince, které můžete sbírat, ale měli byste je vyměnit za něco stejné hodnoty.

Odlišným druhem předmětů ve hře geocaching jsou tzv. „travelbugs“. Bývají spojené se štítkem, na které je vytištěný unikátní kód – „tracking number“. Život travelbugů je o cestování. Nejsou to sběratelské předměty, naopak – mají putovat po světě. Podle pravidel je u sebe můžete mít 14 dní nebo napsat majiteli mail. Např. že za měsíc jedete do Himalájí :).

…nebo i mobil 🙂

Dnes, když už máme mobilní aplikaci pomalu i na krájení chleba, není ani geocaching výjimkou. Na internetu jich můžete najít několik, např. originálně nazvané Geocaching, která vás vyjde na 8,99 eur nebo open-source c:geo.

c:geo aplikácia

Najdi Jeep

Jak se dá využít potenciál geocachingu v reklamě? Zeptejte se lidí z General Motors. Ve spolupráci s geocaching.com vytvořili kampaň, která naplno využila potenciál této aktivity. Úlohou hráčů bylo najít poschovávané modely Jeepu s přiloženým kódem a na konci soutěže se jeden hledač odvezl domů v novém modelu Jeep Commander. Některé z autíček putovaly po světě i po skončení kampaně. Geocaching má tedy velkou virální i marketingovou perspektivu.

Šikovní lidi patří do TRIADu

Hledáme k nám do Triadu marketingem protřelého account managera, který dokáže zachovat klidnou hlavu i celý tým a vyřešit všechny problémy reklamního světa. Více o pozici najdeš tady .

Arťák a copík, co nechtějí do agentury!

Toužíme po dvou osobnostech, které nechtějí do agentury.

Chtějí do Triadu

Proč to tak mají?

  • snaží se jít po podstatě a neřeší, co se hodí nebo nehodí
  • baví je řešit věci, které nikdy neřešili
  • nebojí se mluvit k lidem a bouchnout do stolu, když je to potřeba
  • nápady se jim v hlavě rojí jako houby po dešti, ale jsou schopni je ukočírovat
  • umí své nápady skvěle vyjádřit buď v grafických programech nebo textovém dokumentu + jako bonus jakýmkoliv jiným způsobem (pohybem, hlasem, pantomimicky, skrze hudbu...)
  • nebaví je dělat věci bez vtipu nebo nápadu
  • v reklamním prostředí už se nějakou dobu pohybují, ale zatím nenašli tu pravou
  • zajímají se o celý svět a dívají se na věci v kontextu
  • svoji energii chtějí investovat na úrodnou půdu
  • vědí, že nemají vždycky pravdu a jsou s tím úplně v pohodě

Chceme takové osobnosti do Triadu.

👇🏾👇🏾

Ideamaker & Copywriter

Graphic designer & Art director

🤞🏼🤞🏼

Dej o sobě vědět, chceme tě vidět, slyšet a poznat! A ty to chceš zažít. 💚