Připraven na novou výzvu? Pojď k nám

Co je to geocaching?

Geocaching je spojení hry a turistiky. Princip hry spočívá v hledání ukryté nepromokavé schránky (cache nebo i keška), která obsahuje tzv. „logbook“ (sešítek, kam se nálezce zapíše – dobré je přibalit i propisku J ). Pokud je schránka větší, může obsahovat i nějakou maličkost, co potěší nálezce a ten ji může vyměnit za novou.

GPS do ruky

Jako se každý „turistikychtivý“ hledač dostane ke kešce? Od svého vzniku v roce 2000 má geocaching hromady fanoušků, kteří se shromažďují na portále zaobírající se touto zábavou. Tady můžou najít databázi se souřadnicemi jednotlivých kešek. Souřadnice následně nahrají do svých CPS a honba za pokladem může začít J.

„Poklad“ obvykle nebývá vyšší finanční hodnoty. Jde o radost z nálezu, ne o sponzoring na nové BMW. Otevřete schránku, vezmete si obsah a na dno vložíte předmět s podobnou nebo vyšší hodnotou. Existují i tzv. „geocoins“, geomince, které můžete sbírat, ale měli byste je vyměnit za něco stejné hodnoty.

Odlišným druhem předmětů ve hře geocaching jsou tzv. „travelbugs“. Bývají spojené se štítkem, na které je vytištěný unikátní kód – „tracking number“. Život travelbugů je o cestování. Nejsou to sběratelské předměty, naopak – mají putovat po světě. Podle pravidel je u sebe můžete mít 14 dní nebo napsat majiteli mail. Např. že za měsíc jedete do Himalájí :).

…nebo i mobil 🙂

Dnes, když už máme mobilní aplikaci pomalu i na krájení chleba, není ani geocaching výjimkou. Na internetu jich můžete najít několik, např. originálně nazvané Geocaching, která vás vyjde na 8,99 eur nebo open-source c:geo.

c:geo aplikácia

Najdi Jeep

Jak se dá využít potenciál geocachingu v reklamě? Zeptejte se lidí z General Motors. Ve spolupráci s geocaching.com vytvořili kampaň, která naplno využila potenciál této aktivity. Úlohou hráčů bylo najít poschovávané modely Jeepu s přiloženým kódem a na konci soutěže se jeden hledač odvezl domů v novém modelu Jeep Commander. Některé z autíček putovaly po světě i po skončení kampaně. Geocaching má tedy velkou virální i marketingovou perspektivu.

Šikovní lidi patří do TRIADu

Hledáme k nám do Triadu marketingem protřelého account managera, který dokáže zachovat klidnou hlavu i celý tým a vyřešit všechny problémy reklamního světa. Více o pozici najdeš tady .