Připraven na novou výzvu? Pojď k nám

Co je to open rate?

Open Rate (OR) je důležitý ukazatel při emailových kampaních či newsletterech. Je to poměr mezi počtem otevřených a počtem rozeslaných emailů vyjádřený v procentech.

Pokud jste tedy rozeslali 10 000 emailů a z toho bylo otevřených 1 000, měli jste 10%-tní Open Rate.

Je třeba říct, že měření otevření emailů má svoje omezení a nikdy neodpovídá stoprocentně realitě. Je to kvůli tomu, že otevření emailu je možné změřit jen pomocí načítání obrázku v konkrétním emailu. Většina emailových klientů a freemailů má v přednastavení vypnuté načítání obrázků a pro jejich zobrazení se vyžaduje povolení uživatele. Pro porovnání a sledování úspěšnosti emailové kampaně však stačí.

Open Rate emailu ovlivňují především 4 faktory:

  • Odesílatel emailu
  • Subject emailu
  • Nastavení načítání obrázků emailů klienta
  • Doručitelnost (pozn.: Pokud chcete Open rate očistit od doručitelnosti, počítejte ho jen z počtu doručených emailů).

Šikovní lidi patří do TRIADu

Momentálně nikoho nehledáme, ale kdo ví. Pokud si myslíš, že do TRIADu patříš, napiš nám a kdo ví, třeba se něco objeví.