Připraven na novou výzvu? Pojď k nám

Co je newsletter, emailing?

Newsletter, emailing či email marketing je jeden z nejpoužívanějších a nejefektivnějších nástrojů online marketingu (z jiného pohledu direct marketingu). Jedná se o zasílání relevantních informací či reklamních informací prostřednictvím emailu na základě předešlého souhlasu či vyžádání zasílání. Mezi hlavní výhody tohoto mocného nástroje patří především:

  • jednoduché nasazení
  • nízké náklady na provoz
  • okamžité a dobře měřitelné výsledky
  • udržení kontaktu se zákazníky
  • zvýšení podílu vracejících se návštěvníků na stránku
  • nový prodejný kanál = zvýšení obratu ecommerce stránek

Označení newsletter a emailing často splývají a používají se jako synonymum, avšak rozdíl existuje. Zatímco newsletter má primárně informační obsah a je zasílaný v pravidelných intervalech, emailing je spíše reklamní email zaslaný v rámci kampaně nebo eventu.

Email marketing je velmi široká oblast, i když se to nemusí na začátek takto jevit. Na našem blogu se budeme postupně věnovat všem otázkám, které s ním souvisí. Tady je malá ukázka toho, co všechno tu postupně najdete

 

  • Kdy a jak často posílat newsletter
  • Jak vyhodnocovat newsletter
  • Základní ukazatele email marketingu
  • Doručitelnost newsletterů a zpracování vrácených emailů
  • Jak na audit vaší současné emailové strategie
  • Jak budovat databázi emailů
  • Jak si vybrat poskytovatele newsletter řešení nebo newsletter systému
  • Optimalizace newsletterů
  • Split testy
  • a mnoho dalších…

Pro začátek si pročtěte články s tagem email marketing.

 

Šikovní lidi patří do TRIADu

Momentálně nikoho nehledáme, ale kdo ví. Pokud si myslíš, že do TRIADu patříš, napiš nám a kdo ví, třeba se něco objeví.