| Martin Woska
Co je newsletter, emailing?
Newsletter, emailing či email marketing je jeden z nejpoužívanějších a nejefektivnějších nástrojů online marketingu (z jiného pohledu direct marketingu). Jedná se o zasílání relevantních informací či reklamních informací prostřednictvím emailu na základě předešlého souhlasu či vyžádání zasílání. Mezi hlavní výhody tohoto mocného nástroje patří především:
- jednoduché nasazení
- nízké náklady na provoz
- okamžité a dobře měřitelné výsledky
- udržení kontaktu se zákazníky
- zvýšení podílu vracejících se návštěvníků na stránku
- nový prodejný kanál = zvýšení obratu ecommerce stránek
Označení newsletter a emailing často splývají a používají se jako synonymum, avšak rozdíl existuje. Zatímco newsletter má primárně informační obsah a je zasílaný v pravidelných intervalech, emailing je spíše reklamní email zaslaný v rámci kampaně nebo eventu.
Email marketing je velmi široká oblast, i když se to nemusí na začátek takto jevit. Na našem blogu se budeme postupně věnovat všem otázkám, které s ním souvisí. Tady je malá ukázka toho, co všechno tu postupně najdete
- Kdy a jak často posílat newsletter
- Jak vyhodnocovat newsletter
- Základní ukazatele email marketingu
- Doručitelnost newsletterů a zpracování vrácených emailů
- Jak na audit vaší současné emailové strategie
- Jak budovat databázi emailů
- Jak si vybrat poskytovatele newsletter řešení nebo newsletter systému
- Optimalizace newsletterů
- Split testy
- a mnoho dalších…
Pro začátek si pročtěte články s tagem email marketing.
Šikovní lidi patří do TRIADu
Momentálně nikoho nehledáme, ale kdo ví. Pokud si myslíš, že do TRIADu patříš, napiš nám a kdo ví, třeba se něco objeví.