Připraven na novou výzvu? Pojď k nám

Co je landing page?

Landingpage se často chybně používá jako synonymum slova microsite, tj. samostatná web stránka, vytvořená za účelem prezentace konkrétního produktu, služby, speciální nabídky či jednorázové události. Označení landingpage je však spíše postavení stránky v rámci online kampaně, navíc je to konkrétní stránka, kam směřují všechny linky z kampaně a tedy cílová stránka, kde uživatel po kliknutí „přistane“. Landing page může být součástí vaší stránky či eshopu, avšak za microsite je většinou považována samostatná webová stránka s vlastní doménou či subdoménou.

Úlohou landingpage je vzbudit zájem návštěvníka, poskytnutí informací o konkrétním předmětu microsity, jako prostředek pro vyvolání požadované akce návštěvníka. Může jí být např. objednávka, registrace, registrace newsletteru, vyplnění formuláře či telefonický kontakr. Při landing je důležité sledovat její konverziu, testovat její různé varianty s cílem zvýšit její výkon. Na testování variant landing page se používají A/B testy.

Související linky:
http://en.wikipedia.org/wiki/Landing_page
http://inboundmarketing.com/university/calls-to-action-and-landing-page-best-practices-cv101

Šikovní lidi patří do TRIADu

Hledáme k nám do Triadu marketingem protřelého account managera, který dokáže zachovat klidnou hlavu i celý tým a vyřešit všechny problémy reklamního světa. Více o pozici najdeš tady .

Arťák a copík, co nechtějí do agentury!

Toužíme po dvou osobnostech, které nechtějí do agentury.

Chtějí do Triadu

Proč to tak mají?

  • snaží se jít po podstatě a neřeší, co se hodí nebo nehodí
  • baví je řešit věci, které nikdy neřešili
  • nebojí se mluvit k lidem a bouchnout do stolu, když je to potřeba
  • nápady se jim v hlavě rojí jako houby po dešti, ale jsou schopni je ukočírovat
  • umí své nápady skvěle vyjádřit buď v grafických programech nebo textovém dokumentu + jako bonus jakýmkoliv jiným způsobem (pohybem, hlasem, pantomimicky, skrze hudbu...)
  • nebaví je dělat věci bez vtipu nebo nápadu
  • v reklamním prostředí už se nějakou dobu pohybují, ale zatím nenašli tu pravou
  • zajímají se o celý svět a dívají se na věci v kontextu
  • svoji energii chtějí investovat na úrodnou půdu
  • vědí, že nemají vždycky pravdu a jsou s tím úplně v pohodě

Chceme takové osobnosti do Triadu.

👇🏾👇🏾

Ideamaker & Copywriter

Graphic designer & Art director

🤞🏼🤞🏼

Dej o sobě vědět, chceme tě vidět, slyšet a poznat! A ty to chceš zažít. 💚