Připraven na novou výzvu? Pojď k nám

Co je bounce rate?

Bounce rate existuje ve dvou rozdílných oblastech – bounce rate při email marketingu (míra vrácených emailů) a bounce rate na webové stránce (míra opuštění stránky). Je to jeden z nejdůležitějších ukazatelů efektivity online kampaní a optimalizace landing stránek.

Bounce rate na stránce – Míra opuštění stránky

bounce rate

Je to poměr mezi počtem návštěvníků, kteří přišli na stránku a ihned odešli (t. j. nikam neklikli) a celkovým počtem návštěv stránky vyjádřený v procentech.
Pokud na vaši homepage přišlo 10 000 návštěv a z toho 8 000 kliklo na menu a pokračovalo dále na podstránky, měli jste 20%-ní Bounce Rate.

Bounce Rate

Je to teda doslova míra “odrazení” se od stránky. Návštěvník přijde na stránku a odchází. V praxi tedy měří procento návštěv, pro které byla stránka irelevantní a nijako nezaujala. Samozřejmě existují výjimky. Pokud máte blog, vyšší bounce rate u článků je běžný. Návštěvník přijde přímo na článek, přečte si ho a spokojeně odchází. Vysoký bounce rate tak nemusí být tedy vždy negativním jevem, může i znamenat, že návštěvník zkrátka dostal to, co hledal.
Většinou je však vysoký bounce rate signálem, že návštěvník nenašel na stránce to, co cekal a nezaujala ho.

Na závěr pár věcí, které se vyplatí při bounce rate (BR) sledovat:

  • Celkovou průměrnou BR stránky a jej vývoj.
  • BR pro jednotlivé zdroje návštěv.
  • BR pro jednotlivá klíčová slova, se kterými vás návštěvníci našli.
  • BR pro jednotlivé online kampaně.

Šikovní lidi patří do TRIADu

Hledáme k nám do Triadu marketingem protřelého account managera, který dokáže zachovat klidnou hlavu i celý tým a vyřešit všechny problémy reklamního světa. Více o pozici najdeš tady .

Arťák a copík, co nechtějí do agentury!

Toužíme po dvou osobnostech, které nechtějí do agentury.

Chtějí do Triadu

Proč to tak mají?

  • snaží se jít po podstatě a neřeší, co se hodí nebo nehodí
  • baví je řešit věci, které nikdy neřešili
  • nebojí se mluvit k lidem a bouchnout do stolu, když je to potřeba
  • nápady se jim v hlavě rojí jako houby po dešti, ale jsou schopni je ukočírovat
  • umí své nápady skvěle vyjádřit buď v grafických programech nebo textovém dokumentu + jako bonus jakýmkoliv jiným způsobem (pohybem, hlasem, pantomimicky, skrze hudbu...)
  • nebaví je dělat věci bez vtipu nebo nápadu
  • v reklamním prostředí už se nějakou dobu pohybují, ale zatím nenašli tu pravou
  • zajímají se o celý svět a dívají se na věci v kontextu
  • svoji energii chtějí investovat na úrodnou půdu
  • vědí, že nemají vždycky pravdu a jsou s tím úplně v pohodě

Chceme takové osobnosti do Triadu.

👇🏾👇🏾

Ideamaker & Copywriter

Graphic designer & Art director

🤞🏼🤞🏼

Dej o sobě vědět, chceme tě vidět, slyšet a poznat! A ty to chceš zažít. 💚