Připraven na novou výzvu? Pojď k nám

Co je bigboard, billboard, snowboard a megaboard

Bigboardy, billboardy, snowboardy a megaboardy

Představte si, že jedete autem a míháte všechny ty poutače, které jsou fakt na každém kroku (no jen zkuste udělat jeden bez toho, že byste nějaký viděli). Mají různý obsah, různou barevnost a písma, ale i různou velikost a tím i účel. Který board je teda který?

Billboard (3×6 m)

Klasika svého žánru a asi první z formátů outdoor reklamy. Např. v UK mu říkají i hoarding. Obvykle je vidět na místech s velkým provozem či pohybem pěších. Tedy chodců.

Většinou obsahují vtipné (nebo „vtipné“) slogany podpořené působivými (nebo „působivými“) vizuály. Billboardy jsou tvořené tak, aby byly co nejzajímavější. Aby vystoupily ze všech těch šedých i barevných fasád a zaujaly každého, komu na ně padne zrak.

Díky své velikosti jsou zaměřené zejména na chodce, oproti větším formátům však mají např. výhodu, že můžou být umístěné i tam, kde to mají „velcí chlapci“ zakázané.

Bigboard (9,6×3,6 m)

Mezi přednosti tohoto typu poutače patří velikost a atraktivní lokalita. Teda ne, že by tam rostly fialky ve třech řadách hned nad vodopádem s průzračnou vodou. Jde hlavně o to, že jsou postavené tam, kde je jich vidět. A to i v noci. Jsou totiž vybavené osvětlením. V případě, že je o vnitřní osvětlení, hovoříme o backlight. Ten se dá využít tak, aby se vizuál (nebo jeho část), který byl viditelný přes den v noci změnil.

Hodí se hlavně při představení nového produktu, krátkodobých či sezónních kampaních.

Na bigboard je navíc možné nainstalovat kreativní 2D nebo 3D nadstavbu, či statické nebo pohyblivé časti. To znamená, že jestli tam chcete T-Rexa, bude tam.

A můžou mu i svítit oči. I to se dá :).

Double bigboard (9,6×8,2 m)

Kompromis mezi menším bigboardom a větší stěnou. Poskytuje celkovou plochu až 80 m2.

Megaboard (16×9 m)

Pokud máte doopravdy velkou potřebu „reklamovat“, megaboard by vám mohl stačit. So svými rozměry je nepřehlédnutelným doplňkem každého cestovaní po dálnici nebo jiné frekventované silnici. Vidět je ho na 1000 metrů, a to po dobu 30-ti sekund.

Nejčastěji se využívá při dlouhodobých imidžových kampaních.

Dnes jsou už možnosti outdoor reklamy doopravdy rozsáhlé. Klient si může vybrat z různě velkých digitálních, 3D nebo ručně malovaných ploch. Takové mají ještě dnes na Sunset Strip v LA. Aha 🙂

Snowboard (140-170×25 cm)

Výborně se hodí do skiboxu na vašem aute, kterým jedete okolo poutačů.

 

Šikovní lidi patří do TRIADu

Hledáme k nám do Triadu marketingem protřelého account managera, který dokáže zachovat klidnou hlavu i celý tým a vyřešit všechny problémy reklamního světa. Více o pozici najdeš tady .

Připraven na novou výzvu?
Hledáme tě!
Pojď k nám