| Jiří Jirout
Kukátko #03
„Connecting people!“
Sledovaní reklam a kampaní ze světa je pro nás každodenní chleba. Některé se nám líbí víc, některé méně. Všichni na ně u nás máme svůj názor a vedeme o nich dlouhé debaty. A o ty nejzajímavější reklamy i názory se rádi podělíme v našem seriálu Kukátko.
V souvislosti s koronavirem se výrazně omezili možnosti pohybu a cestování. Možnosti scházet se s přáteli a rodinou jsou často limitované. Značky proto víc upírají pohled na jednu ze základních potřeb člověka, která se ocitá v úzadí – lidskou interakci – a pomáhají lidem cítit se vzájemně blíž.
Co z reklamního světa nás nejvíc pohltilo v červnu?
Connections – Heineken
„Heineken a Covid-19. Milý, upřímný a pohodový.“
Adam Špina, strategy & media director
„Perfektne trafená atmosféra izolácie, po ktorej mám okamžite chuť stretnúť sa s kamarátmi pri pive.“
Matúš Ficko, social media manager
“ Sú veci, ktoré jednoducho online nie sú také super ako naživo. Pekne empaticky ukázané to, čo sme asi všetci v izolácií cítili.“
Petra Jankovičová, co-founder
We’re here for you – Wiener’s Circle
„Štavnatá hyperbola o dôležitosti ľudskej interakcie v čase corona lockdownu.“
Matúš Ficko, social media manager
„Najprv si poviete, že: Čóóó? Zas patetický klavírik a „uncertain times“? A potom to príde!“
Petra Jankovičová, co-founder
Ingenious Productions – Dacia
„Chytrá loukostovka s prima kopíčkem a epic produktem v první sekundě!“
Matouš Fridrich, chief creative director
„…a trochu za nášho rybníčka.“
Petra Jankovičová, co-founder
Cubes – Lego
„Osobne nemám rád, keď ide LEGO produktovo mimo štandardný systém, ale tento fresh spotík ma ba!“
Michal Pivarči, senior copywriter & idea maker
Get Money Calm – Money Super Market
„Úplný úlet, ale prečo nie. Špeciálne je super ten chill voiceover.“
Michal Pivarči, senior copywriter & idea maker
Co super jste v kontextu chybějící lidské interakce zachytili vy?
Šikovní lidi patří do TRIADu
Momentálně nikoho nehledáme, ale kdo ví. Pokud si myslíš, že do TRIADu patříš, napiš nám a kdo ví, třeba se něco objeví.