| Matúš Ficko
Kukátko #01
„Marku Ritsone,
sežer klobouk!“
Sledovaní reklam a kampaní ze světa je pro nás každodenní chleba. Některé se nám líbí víc, některé méně. Všichni na ně u nás máme svůj názor a vedeme o nich dlouhé debaty. A o ty nejzajímavější reklamy i názory se rádi podělíme v našem novém seriálu Kukátko.
Co nás zaujalo v únoru?
Cheers to all – Heineken
„Búranie stereotypov pekne a inteligentne. Rola produktu jasná a prirodzená. Ako sa u nás v Česku hovorí: “ Klobouček“.“
Petra Jankovičová, co-founder
„Veľmi príjemná emócia postavená na super insighte. Situácia, s ktorou som sa neraz stretol osobne“
Matúš Ficko, social media
Moldy Whopper – Burger King
„Odvážný! Suprově to adresuje ty hromady videí s burgrama, co se jen zcvrknou a nezplesniví, co mají miliony views. Nevzbuzuje to sice chuť na burgr, ale na to má Burger King hromadu jiných kampaní.“
Karolína Trávníčková, media planner
„Veľmi cením odvahu klienta ukázať produkt v tak trochu slabšej forme“
Matúš Ficko, social media
„Marku Ritsone, sežer klobouk – tohle bude jeden z nejefektivnějších marketingových počinů roku 2020 a věc, která vstoupí do učebnic!“
Adam Špina, strategy & media director
Jason Momoa – Rocket Mortgage
„Je super, keď si zo seba vie celebrita takého rozmeru spraviť srandu. Dokonca som si vďaka tomu zapamätala, že ide o reklamu na hypotéku.“
Barbora Ivánová, creative strategist.
„Jason je chodiaci nadhľad.“
Petra Jankovičová, co-founder
Alpine Milk – Milka
„Napriek tomu, že nejde o skutočné zábery, ale animáciu, pôsobí príbeh Milka čokolády tak roztomilo, až im to celé naivne veriť chcem.“
Barbora Ivánová, creative strategist
„Moc se mi líbí, že si v Milce uvědomili, že krávy natřené na fialovo nekorespondujou s tím, jak jsou jejich kravky v Alpách spoko.“
Lenka Stejskalová, backoffice
Breathe – Harley Davison
„HD se opět ve své komunikaci chytil výroku: “you dont see motorcycles parked outside psychiatrist’s office” a přirovnává jízdu na motocyklu k určité formě terapie, což tento spot krásně vystihuje. Skvěle se tady povedl zachytit kontrast mezi dnešní uspěchanou dobou (creepy digitálním VO) a pocitem klidu na konci spotu, kdy slyšíme jen ticho a jemný vánek. Hned jsem dostal chuť přehodit nohu přes sedlo a vyjet někam za město.“
Dalibor Dubb, account manager, motorkář (očividně)
„Black Mirror vs. Harley-Davidson. Pro nemotorkáře skoro až děsivá atmosféra, pro motorkáře naopak spot-on myšlenka, která jim mluví z duše.“
Adam Špina, strategy & media director
Only Yes to Sex is a Yes – Absolut
„Absolutka si je vedomá role alkoholu pri sexuálnych útokoch a pripravil preto osvetovú kampaň na tému súhlasu so sexom. Čisté, úderné, on brand.“
Petra Jankovičová, co-founder
Boycycle – Salvatore Ganacci
„Bizár máme radi! Obzvlášť taký, ktorý má pekne vymyslenú story a zároveň aj super exekúciu, ako tento dojímavý príbeh moto-kentaura! ☺“
Michal Pivarči, creative leader
Šikovní lidi patří do TRIADu
Momentálně nikoho nehledáme, ale kdo ví. Pokud si myslíš, že do TRIADu patříš, napiš nám a kdo ví, třeba se něco objeví.