| Adam Špina
Jak se dělá virtuální marketingová konference s Luďkem Baumrukem (NOVÝ PODCAST)
Někdy v březnu 2020 jsme s naší Peťou (to je ta, co založila český Triad) seděli v Etapě v Karlíně a bavili se o tom, že v českém marketingu se děje spousta zajímavých počinů, jen se informace o nich velmi často nedostanou “ven” za hranice úzkého týmu. A že by nás bavilo napomáhat tomu, aby se čeští marketéři měli kde inspirovat a nemuseli spoustu věcí vymýšlet od píky – ideálně formou rozhovorů se zajímavými osobnostmi nad tématy, o kterých se bavíme na pivu nebo v pauzách mezi meetingy, na natáčení a tak, ale veřejně se o nich nikdo nikdy nezmínil 🙂
Tak vznikl nápad na podcast, který dostal jméno Marketingové sluchátko a jehož premiérovou epizodu vám dnes přinášíme. Takže vedle Kukátka, které přináší výběr světových reklam, máme konečně už i Sluchátko 🙂
A o čem teda první Sluchátko bude?
V premiérové epizodě vyzpovídáme Luďka Baumruka, Marketing Directora pro globální značky Pilsner Urquell a Velkopopovický Kozel.
Budeme se bavit o tom, jak virtuálně, navzdory COVIDu a zákazu fyzického cestování uspořádat každoroční marketingovou konferenci pro více než 120 markeťáků z celého světa, která je klíčovým nástrojem pro motivaci lokálních trhů k budování byznysu českých značek ve světě.
V následujících 40 minutách se dále dozvíte:
- jak funguje globální marketing značek Velkopopovický Kozel a Pilsner Urquell
- jak se změní přístup, když místo fyzického eventu máte k dispozici jen digitální technologie
- jak udržet pozornost účastníků konference na streamu po dobu tří dnů (!) a aktivně je zapojit do dění
- čím se marketingová konference může inspirovat od YouTuberů a late night shows
- proč během streamu odstartovat dron a uspořádat módní přehlídku
- zda byla konference předtočená a nebo si tým troufnul jet vystoupení naživo
Přejeme příjemný poslech! A nezapomeňte dát subscribe ve vaší oblíbené podcastové aplikaci (Spotify, Apple Podcasts alebo Stitcher), tento rozhovor rozhodně není poslední. 🙂
Podívejte se na video a fotky, jak konference vypadala:
Za video děkujeme kamarádům ze Silencio, kteří produkčně zajistili i celou konferenci.
Šikovní lidi patří do TRIADu
Momentálně nikoho nehledáme, ale kdo ví. Pokud si myslíš, že do TRIADu patříš, napiš nám a kdo ví, třeba se něco objeví.