| Kuba Šumanský
Veronika Valentová, náš nový kreativní šotek
Rádi bychom vám představili naši novou seniorní kreativní posilu Veroniku Valentovou. Když se jí zeptáte, jak by se charakterizovala jednou větou, tak odpoví „jsem takový kreativní šotek, který je neustále nespokojený především sám se sebou a musí se posouvat“.
V TRIADU nastupuje na pozici Creative Teamleader do týmu, který se stará o značky IKEA, Frisco a Jihlavanka. Náš Boss Péťa její příchod popisuje takto: „Se všemi zmíněnými klienty máme poměrně dlouhou historii a jsme moc rádi, že od nich dostáváme každým rokem více a více zajímavých zadání. Proto jsme potřebovali tým posilnit o někoho, kdo má v reklamě už dost za sebou. To Veronika s více jak 8 lety zkušeností s lokálními i mezinárodními klienty je. Výzev před ní stojí určitě dostatek, ale věřím, že se s tím dokáže poprat.“
Veronika do TRIADu přichází z agentury TL5, kde se krátce věnovala Milce, předtím strávila několik let v Zaraguze. Tam se podílela na přípravě kampaní pro AXE, Maggi, Maybelline nebo třeba Studentskou pečeť. „Potřebovala jsem už trochu změnu, ale pořád jsem chtěla zůstat v takový agentuře, která dělá super věci, má zábavný klienty a kde pracujou normálně nenormální lidi. A tohle všechno mi TRIAD nabídnul,“ řekla Veronika o svém nástupu.
Držíme ji palce!
Šikovní lidi patří do TRIADu
Momentálně nikoho nehledáme, ale kdo ví. Pokud si myslíš, že do TRIADu patříš, napiš nám a kdo ví, třeba se něco objeví.