| Matouš Fridrich
Nejlepší reklamy ze “staré školy”, které jsem objevil až na D&AD15
Trh se mění a nikdo nedokáže předpovědět, co bude dál. I toto bylo jedno z témat, které v Londýně na letošní přehlídce reklam #DandAD15 rezonovalo. Klasické agentury postupně ztrácejí své pozice a každým dnem se rodí nové – zaměřené na ta nejdivnější zákoutí reklamy. A tak se často stává, že reklamní pamětníci vzpomínají na období, kdy se reklama nedala točit na telefon, na období tzv. “staré školy”.
Mladí marketéři a kreativci odkojení Facebookem a XBOXem, kteří si již nepamatují, že když stahujete fotku z interentu, tak rozhodně nesmíte zvedat telefon se s mrazením v zádech těší na každou novinku, jenž nová doba přináší. Rozhodně bychom však neměli zapomínat na ony majstrštyky staré školy, kdy ještě nebe bylo modřejší, voda mokřejší, drogy se fasovaly společně se stolem a klasická třicítka byla pro chudáky. 🙂
Pojďme přemýšlet, jak podobné myšlenky převést do digitálu a pomoct jim dál růst.
Tady je výběr toho nejlepšího očima Frances Royle, která nás na #DandAD15 zasvětila do tajů produkce a připomněla důležitost toho pravého “craftu” v reklamě.
PS: Nezapomeňte si pustit zvuk, tady nejste na Facebooku. 😉
A jen tak mimochodem, viděli jste už naše nové online video pro Pilsner Urquell. Fungovalo by podle vás i v telce? Co myslíte? 🙂
Šikovní lidi patří do TRIADu
Momentálně nikoho nehledáme, ale kdo ví. Pokud si myslíš, že do TRIADu patříš, napiš nám a kdo ví, třeba se něco objeví.